actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #6  
Oud 14th February 2010, 19:52
SilkeDeRoover SilkeDeRoover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2009
Locatie: Pulderbos
Posts: 44
Dit artikel is voor ons toch wel goed nieuws. Wij willen uiteraard snel aan werk geraken wanneer we zijn afgestudeerd. Dit is ook een extra motivatie om met deze opleiding verder te gaan omdat je toch werkzekerheid hebt. Dat we langer gaan moeten werken is misschien minder goed nieuws. Maar dat langer werken is niet enkel iets dat in het onderwijs wordt toegepast. De mensen gaan allemaal langer moeten gaan werken denk ik. Ik kijk er wel naar uit om 'officieel' voor de klas te staan en dan zien we wel hoe de toekomst als 'leerkracht zijn' loopt. Het tekort denk ik dat vooral te danken is aan de zware werkdruk, omdat het leerkracht zijn toch wel een beroep is dat onderschat wordt. Ook ikzelf dacht vroeger van 'amai leerkrachten die hebben veel vakantie en mooie uren' maar de tijd die je besteed om een les te maken slaagt ook wel een beetje tegen. Ook dat de leerlingen mondiger geworden zijn is misschien iets wat mensen afschrikt om leerkracht te worden. Maar ik ga er nog met volle moed tegenaan!!!
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.