actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st December 2012, 02:19
J*roen.Bouckaert J*roen.Bouckaert is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Mol
Posts: 58
Wereld Aidsdag: "Getting To Zero"

Morgen (ondertussen vandaag) is het wereld Aidsdag. Op deze dag krijgt de ziekte alle aandacht, wat zeker nodig is.

In de link hieronder staat het filmpje van De Redactie.

http://www.deredactie.be/permalink/1.1494200


Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...121130_00387396 1/12/2012

Eigen mening: Ik sta ervan versteld hoeveel mensen er tegenwoordig nog besmet geraken met het Hiv-virus. Persoonlijk vind ik dit heel jammer. En al zeker omdat we weten hoe we het virus kunnen krijgen en ook hoe we ervoor kunnen zorgen dat we het virus niet kunnen krijgen. Waarschijnlijk komt dit gewoon doordat de patiënt het zelf nog niet eens wist dat hij/zij de drager is van dit virus. Ik wist ook niet dat de patiënten van het Aids-virus tegenwoordig even lang kunnen leven als mensen die het virus niet hebben, enkel door dagelijks de voorgeschreven medicatie in te nemen. Weer een enorme stap vooruit in de medische wereld. Het enige wat ons nu nog rest te doen is ervoor te zorgen dat we ertegen beschermt zijn. Ook al is dit niet altijd even leuk, beter voorkomen dan genezen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.