actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest > Justitie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th October 2016, 11:49
Thomas.V*nnuffelen Thomas.V*nnuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Wommelgem
Posts: 37
Salah Abdeslam kon met andere gevangenen praten - ondanks isolement

Dat heeft de Franse minister van Justitie Jean-Jacques Urvoas bevestigd, die benadrukte dat zijn gesprekspartners steeds naar een andere gevangenis werden overgebracht.

Salah Abdeslam zit sinds 27 april in isolement in Fleury-Merogis (ten zuiden van Parijs), "een grote gevangenis waar er 4.366 gevangenen terwijl er eigenlijk plaats is voor twee keer minder mensen", zo zei de minister in het politieke praatprogramma "Le Grand Rendez-vous".

Stem forceren

"Elke keer dat hij probeerde om een gesprek met een buur te voeren, hoe kort ook, werd die persoon onmiddellijk naar een andere gevangenis overgeplaatst", zo bevestigde hij. Urvoas benadrukte dat de buren waarmee Abdeslam in contact probeerde te komen verre buren waren, omdat de cellen naast hem "uiteraard leeg zijn".

De buren waarmee hij in contact probeerde te komen waren "veraf omdat de cellen naast hem uiteraard leeg zijn", zo benadrukte Urvoas. "Ondanks het plexiglas (aan het raam, red.) dat moet voorkomen dat hij toegang heeft tot de buitenwereld, kan ik me voorstellen dat hij zich hoorbaar kan maken aan een andere gevangene als hij zijn stem forceert, wat gebeurd is." Hij herinnerde er ook aan dat Abdeslam 24 uur op 24 onder cameratoezicht staat.

Bron:http://www.knack.be/nieuws/wereld/s...mal-762443.html

Mening: Dit kan absoluut niet. Salah Abdeslam mag met niemand contact hebben. Ik vind dat de politie en overheid daar in gefaald hebben. Stel u maar is voor dat hij weer iets van plan is. Als hij met iemand contact kan hebben, moeten de overheid en de politie daar iets aan doen. Ik wil niet dat deze man ooit nog vrijkomt en zeker niet op deze manier.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.