actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest > Justitie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th April 2018, 11:41
Joren.s*eurs Joren.s*eurs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 64
Gentse voyeur vrij onder voorwaarden

Gentse voyeur vrij onder voorwaarden

Mike D.B., de 41-jarige voyeur die vrouwen begluurd heeft in de kleedkamers van de sporthal van de HoGent, wordt vandaag vrijgelaten onder voorwaarden door de onderzoeksrechter. Dat bevestigt het parket.


De politie had verschillende klachten gekregen over de voyeuristische beelden van vrouwen die gemaakt werden in de kleedruimtes van het sportcomplex van de hogeschool. De 41-jarige Mike D.B. uit Gent werd opgepakt en hij legde bekentenissen af. Hij erkende dat hij de films maakte en dat hij de gebruiker was van de account op het voyeuristisch forum. De onderzoeksrechter in Gent liet hem op 13 maart aanhouden voor voyeurisme.

De man zat ondertussen al een maand in de cel. De raadkamer had eerder al beslist om hem onder voorwaarden vrij te laten. Zo mocht hij onder meer niet meer op internet, geen contact hebben met de slachtoffers en zich professioneel laten begeleiden, maar de Gentse afdeling van het parket Oost-Vlaanderen ging in beroep tegen de beslissing.

De Gentse kamer van inbeschuldigingstelling (KI) besliste dat de man in de cel bleef, maar hij is nu vrijgelaten door de onderzoeksrechter in afwachting van zijn proces. Hij blijft nog altijd in verdenking gesteld van voyeurisme.

Bron: Het Laatste Nieuws, 18/04/2018
Link: https://www.hln.be/nieuws/binnenlan...arden~adf935e6/

Eigen mening: Hij erkent zelf dat hij de filmpjes heeft gemaakt en moedwillig op een forum heeft gezet. Hiervoor krijgt hij (voorlopig) één maand cel. één maand. Het zou mij sterk lijken dat de slachtoffers hier mee genoegen nemen. Ik weet dat ik dit ook niet zou doen, moest mijn vrouw, dochter, zus.. bij de slachtoffers horen. Natuurlijk moet zijn proces nog komen en kan zijn echte straf achteraf nog komen. Gewoon het feit dat hij na een maand vrijkomt in afwachting tot een proces frustreert mij. Waarom heeft hij deze mogelijkheid na het begaan van zo'n daad. Maar vooral de laatste zin van het artikel doet mijn wenkbrauwen fronsen. 'Hij blijft nog altijd in verdenking gesteld van voyeurisme', in verdenking? Hij heeft bekend! Ik hoop dat dit een foutje is van de schrijver en dat het niet de realiteit is dat hij nog niet officieel schuldig is gesteld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.