actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th November 2009, 16:09
thomasopdebeeck thomasopdebeeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Geel
Posts: 147
Islamitische hulplijn bekeerde al 5.480 zieltjes

Islamitische "missionarissen" uit Saoedi-Arabië zoeken steeds nieuwe manieren om zieltjes te winnen. Volgens de Saoedische krant Okaz hebben zich al 5.480 mensen bekeerd via de hotline 'Breng me naar de islam'. Al 800.000 telefoontjes liepen binnen in het missiecentrum in Rabwa, een voorstad van de Saoedische hoofdstad Riyad.

Achttien voltijdse en vijftig deeltijdse werknemers bemannen de telefooncentrale en ze praten gemiddeld zeven minuten lang met de "potentiële moslims". De telefonische misionarissen kunnen de oproepen beantwoorden in maar liefst twaalf talen.

Volgens een Engelstalige medewerker van de hotline bestaat de lijn al meer dan een jaar. Het initiatief is niet enkel bedoeld voor buitenlanders die in Saoed-Arabië zijn komen wonen. Ook vragen over de islam van buitenlanders beantwoorden de medewerkers telefonisch. (dpa/adb)
05/11/09

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-zieltjes.dhtml

Ik vind dit artikel wel interessant omdat de Islamitische "missionarissen" nieuwe manieren gebruiken om hun geloof te verkondigen namelijk het internet.
Ik heb ook een site gevonden die gaat over de kerk in vlaanderen http://www.kerknet.be/
(om aan te tonen dat de kerk in vlaanderen ook vernieuwend bezig is maar ze hebben nog geen hotline zoals de Islamitische "missionarissen")
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.