actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 29th March 2017, 15:26
Hanne V*n Dooren Hanne V*n Dooren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Ravels
Posts: 65
Niet veroordeeld omdat er geen genot was? Excuseer, ik denk dat ik dit net verkeerd gelezen heb. Dit is toch een grote grap. Wanneer iemand verplicht wordt tot seksuele activiteiten zonder toestemming, is dit verkrachting. Het is en blijft een verkrachting, ook al kwam er geen genot aan bod, want het slachtoffer verleende geen toestemming.

In het artikel klinkt het als volgt: "Dit is weeral maar eens een voorbeeld van hoe straffeloosheid welig tiert in Veracruz. Wij gaan hieraan kapot. De streek gaat hieraan kapot." Ik begrijp dit volledig. Wanneer criminele feiten nooit bestraft worden, gaat de criminaliteit gewoon omhoog. Op deze manier hebben de criminelen toch niets te verliezen. Wanneer men start met het juist bestraffen van criminele feiten, gaat de criminaliteit ook dalen. Zo zullen eveneens de verdwijningen wel dalen.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.