actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th March 2014, 16:44
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Vijf dagen zonder zagen

Q-Music start vijf dagen zonder zagen

Bij radiozender Q-Music zijn ze vanmorgen begonnen met de actie 'vijf dagen zonder zagen'. Daarmee roepen ze iedereen op om alles positief te bekijken, de hele werkweek lang. Sven Ornelis en Kürt Rogiers gaven het goede voorbeeld en vroegen ook de politie om deze week niet te zagen.

Filmpje: http://www.demorgen.be/dm/nl/984/cu...der-zagen.dhtml

Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/984/cu...der-zagen.dhtml
Datum: 24/03/2014 om 14u20


Mening

Het artikel is kort, maar het filmpje laat duidelijk merken waar het over gaat. Ook in het nieuws is dit item besproken. Op het eerste zicht lijkt dit een boecht-artikel. Ik twijfelde of ik het artikel zou posten, maar ik heb het toch gedaan. Waarom? Omdat ik vind dat er te veel onenigheden zijn in de wereld, dus ook in België, en dat er dringend iets aan gedaan moet worden. Mensen voelen zich slecht door ruzies en meningsverschillen. Mensen moeten zich goed in hun vel voelen! Dit is veel aangenamer en veel beter voor de gezondheid.

Vijf dagen zonder zagen. De meeste mensen denken dat dit heel makkelijk is, maar dit is niet zo. Iedereen zaagt elke dag wel over iets. Over files, slapen, eten, hobby’s, kinderen, huisdieren, … . Je kan over alles zagen! De bedoeling van Q-music is dat mensen proberen om vijf dagen niet te zagen. Dit zal niet bij iedereen lukken en het zal heel moeilijk zijn. Waar ik wel zeker van ben is dat heel wat mensen gelukkiger zullen zijn na enkele dagen zonder zagen dan wanneer ze verder blijven zagen over alledaagse dingen. Het punt is dat mensen moeten leren om te appreciëren wat ze hebben en wat ze kunnen doen in plaats van zich op te jutten in dingen die trager en/of niet kunnen. Mensen moeten inzien dat het aangenamer is om samen te leven zonder ruzies en onenigheden. Er het beste van maken, daar gaat het om!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.