actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th November 2016, 08:44
Caitlin.P*oost Caitlin.P*oost is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Turnhout
Posts: 51
Spelende kleuter (4) sterft in bakkerij bij ongeval met deegm

In een bakkerij in het Vlaams-Brabantse Dilbeek is een meisje van amper vier jaar gestorven toen ze in de deegmachine verpletterd raakte. Het parket van Halle-Vilvoorde sluit elk kwaad opzet uit.

De kleuter moet gisteravond al spelend op avontuur getrokken zijn in de bakkerij van haar ouders. Maar dat liep dramatisch af. Om 19.30 uur ’s avonds werd haar lichaam ontdekt. De hulpdiensten die ter plaatste kwamen, konden alleen maar vaststellen dat het kindje overleden was.

Het parket stuurde een deskundige naar de bakkerij. Pas vandaag zou die zijn resultaten meedelen, maar het parket kon gisteravond al elk misdadig opzet uitsluiten.

Bakkerij Bossuyt is een bekende zaak in Dilbeek. Bakker Frank Bossuyt is al de derde generatie in de familie, hij nam in 2005 de zaak over van zijn vader.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20161107_02559339
7-11-2016. De Standaard

Eigen mening: Ik begrijp niet hoe dit spijtige voorval is kunnen gebeuren. Eerst en vooral is een bakkerij geen speelomgeving voor een kleuter. Ik werk zelf in een bakkerij en ik zou nooit een kind daar alleen laten. Het moet even aan de aandacht van de ouders ontsnapt zijn want zo'n kleintjes zijn weg voor je het goed en wel beseft. Ten tweede wil ik even opmerken dat er op de meeste van deze machines een veiligheid zit. De kleuter moet al slim genoeg zijn geweest om dit af te zetten. Het is en blijft een spijtige zaak ik wens de ouders daarom ook veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.