actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th April 2008, 14:34
ambi-ann ambi-ann is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Westerlo
Posts: 76
www. .gr

20/4 Vier op tien Europeanen surfen nooit op het internet

Hoewel in sommige landen bijna alle volwassenen regelmatig op het internet surfen, gebruikt veertig procent van de Europeanen het internet nooit. Dat blijkt uit een studie van de Europese Commissie. Het resultaat baart de Commissie zorgen.

Veel Europeanen blijven achter en dat is geen goed nieuws omdat steeds meer commerciële en overheidsdiensten via het internet worden aangeboden. Vooral in landen als Roemenië, Bulgarije en Griekenland is de situatie zorgwekkend. Twee op drie heeft daar geen enkele ervaring met internet.

De Commissie vindt dat de Europese overheden meer inspanningen moeten doen om internetgebruik door hun burgers te stimuleren. (novum/gb)

http://www.hln.be/hln/nl/958/Multim...-internet.dhtml

Jeetje en dan bedenk ik dat ik bijna dagelijks het internet gebruik. (Nu tijdens de stage zelfs meerdere keren per dag.) Met de aanbiedingen van overheidsdiensten via het web heb ik zelf nog maar weinig te maken gehad. Misschien komt daar binnenkort verandering in als ik beslis om te surfen naar www.taxonweb.be. Hja de dikke bruine envelop ligt weeral te lonken op de kast.

Toch kan ik niet begrijpen dat in Griekenland 2/3 van de bevolking geen ervaring heeft met het internet. Hoe gaat het onderwijs/ de toeristische sector/ ... daar dan in zijn werk?
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 20th April 2008, 18:36
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: H'thals
Posts: 691
Citaat:
Hoe gaat het onderwijs/ de toeristische sector/ ... daar dan in zijn werk?


Hoe ging het hier vroeger zonder computer in zijn werk? Je ging naar de bibliotheek dingen opzoeken. (+ Ik voelde mij dan zekerder dat ik tenminste waarheid had opgezocht, want 'wat gepubliceerd wordt zal toch wel iets betekenen'. Terwijl je daar op het internet natuurlijk altijd mee moet oppassen.)

Maar goed: voor overheidsdiensten misschien wel handig het internet, alhoewel dat je dan misschien niet bezig bent met het aanpakken van de echte oorzaken van ons logge overheidswerk.

Internet... ik wil gerust even naar een land zonder.
__________________
Wanneer de zon opkomt, totdat zij ondergaat!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:26.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.