actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Boeken, Artikels, Muziek & Films > Filmbesprekingen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th February 2009, 16:44
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Talking Michael Moore zoekt hulp om banksector te ontmaskeren

Michael Moore zoekt hulp om banksector te ontmaskeren


Filmmaker Michael Moore, bekend van zijn controversiële documentaires, is op zoek naar moedige mensen die in Wall Street of in de financiële sector werken en hem willen helpen bewijzen dat het Amerikaanse bailout-plan voor de banken de grootste oplichterij is in de Amerikaanse geschiedenis.



De 55-jarige Moore deed gisteren een oproep via de nieuwsbrief van zijn website. "Wil je me helpen met mijn nieuwe film? ", zo luidt de vraag op de homepage. "Uit de informatie van mensen die al contact met mij hebben opgenomen, kan ik opmaken dat een aantal van jullie weten hoe de vork echt in de steel zit."


Moedig zijn

"Jullie beschikken over informatie die het Amerikaanse volk moet horen. Ik vraag jullie om een moment van moed, om een held te zijn en mij te helpen de grootste zwendel in de Amerikaanse geschiedenis bloot te leggen", zo gaat het verder in de nieuwsbrief.

Moore, die naar eigen zeggen al aan het filmen is, vraagt hem te mailen en belooft alle informatie vertrouwelijk te behandelen. Moore maakte eerder al controversiële documentaires over wapengebruik ("Bowling for Columbine"), over president George Bush na de aanslagen van 9/11 ("Fahrenheit 9/11") en over de gezondheidszorg in de VS ("Sicko").


Blog DM, 12/02/09
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.