![]() |
|
|
||||
|
||||
nee, ge moet int zwart werken
![]() Ne student moet sowieso ni veel afgeven maar hij mag ook maar een bepaald bedrag verdienen in de vakanties en in het weekend, wat ik persoonlijk bullshit vind. In België moet ge rijk worden met zwartwerk! (en ook u studies betalen) ![]() Natuurlijk moet ge ni alles int zwart doen hé.. Ik heb alleen in de grote vakantie ergens anders gewerkt, helemaal ni in de buurt..En als ge dat combineert met ingeschreven werk, dan gaat da wel ![]() (ps: ik hoop dat de fiscus ni komt lezen)
|
|||
|
|||
Als je in België (als student) rijk wil worden, moet je idd in het zwart werken! Liefst een combinatie van wit en zwart, dus eigenlijk in het grijs
![]() Dus als het even kan, ga een deel in het zwart werken! Zie wel da ze je ni betrappe hé! ![]() |
|
|||
|
|||
Boezems
Mja ok misschien een bizarre keuze om haar boezems tentoon te stellen, maar als ze inderdaad beschikt over( naast een cup C) een geldgebrek, dan bezie ik dit als noodoplossing. Ok misschien niet de meest evidente keuze; de meesten denken dan , 'Komaan, zoek toch een jobke'. Ik weet niet wie er hier in het weekend wat centjes bijverdiend, maar ik dnek dat velen er wel mee akkoord gaan dat dit toch niet al te makkelijk is. Ten eerste kostbare tijd gaat verloren, meestal ook de uren waarop je dan moet werken zijn niet altijd even 'plezant', en ga zo maar door.
Ik ben ook op zoek naar een jobke. Ik heb al in een bakkerij gewerkt. Dat betekende op vrijdag niet weggaan , of maar eventjes, om dan op zaterdag om half 6 op te staan, dit scenario herhaaldfe zich dan op zaterdag. Leuk is minder. Nu heb kan ik beginnen in een restaurant-feestzaal in de buurt. Om 19u beginnen en als je om 4u naar huis kan, mag je al blij zijn. Dus je, ik ben van mening dat die studente oud genoeg is om zelf keuzes te maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In de horeca werken is volgens mij toch wel één van de slechts betaalde jobkes die er zijn. Tenzij misschien als je werkt met procent: dat je een procent krijgt op het geen dat je verkoopt. Ma dan moet je ten eerste al in een goed bollende zaak terecht komen en ten tweede dan moeten je collega's je niet voor zijn met klanten in te pikken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mja, de mensen die ik ken, krijgen toch wel een 8€ per uur en de fooien worden in 1pot gedaan en verdeeld. Dus ik vind toch dat dat redelijk verdiend dan. Als je met procenten werkt, moet je idd al wel chance hebben he :s