|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus om je job uit te voeren moet je het per se vuil spelen? Heb je zijn pleidooi gehoord/gelezen? => "vuile boekskespraat" noem ik dat en raken kant noch wal. Vermassen schatte zijn jury blijkbaar niet hoog in, dat die zich niet beledigt voelen begrijp ik niet. Mensenkennis heeft hij wel, dat is hierbij bewezen. Vermassen is een media- geil persoon die enkel voor zijn eigen winkel werkt. Hij wilt geld in zijn zakken. Hij heeft laten zien aan de wereld dat hij zelfs iemand de bak in krijgt zonder bewijzen. En daar heb jij bewondering voor? Nu ja oké, ieder zijn mening Akkoord, je moet het maar kunnen, die man heeft talent maar ik veracht het misbruik ervan in dit proces. Wat die man niet heeft ( en meermaals via de media beweert wél te hebben) is een geweten. En het is net zoals jij het zegt, het komt vaker voor in de wereld van de advocaten. Enerzijds houden advocaten het recht staande, anderzijds zijn zij zelf vaak de oorzaak van onrecht.