actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 22nd November 2015, 11:49
zico.s*olders zico.s*olders is offline
Registered User

Vliegtuig Turkish Airlines maakt noodlanding in Canada na bommelding

Een vliegtuig van de luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines is naar Canada omgeleid na een bomalarm. Dat is bij de Canadese politie, de Royal Canadian Mounted Police, vernomen. Het vliegtuig kon veilig landen.

Het toestel was volgens de Canadese omroep CBC vertrokken in New York en op weg naar Turkije. Met 256 inzittenden, landde het veilig op de internationale luchthaven Halifax, in het oosten van Canada. Er was een bom gemeld aan boord van het toestel.

De passagiers en bemanningsleden moesten uitstappen en zich naar de terminal begeven, aldus de Canadese politie op Twitter. Iedereen is ongedeerd. De politie onderzoekt de bron van het bomalarm en tracht de verantwoordelijken te identificeren.

De bommelding zou afkomstig zijn van een Twitter-account die ondertussen werd opgeheven.

Bron: Het Laatste Nieuws 22/11/2015
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terr...ommelding.dhtml

Eigen mening: Ik vind het goed dat het vliegtuig een noodlanding maakte voor de zekerheid. Je weet nooit dat het echt bomalarm is of niet. Je kan beter te voorzichtig zijn dan het vliegtuig te laten ontploffen. Volgens mij was het weer vals alarm maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ik vind ook dat ze die mensen die een valse bommelding geven ook moeten straffen omdat je de mensen in het vliegtuig ongerust maakt. Het is voor mij zeer belangrijk dat die mensen op het vliegtuig veilig konden landen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:05.