actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19th May 2013, 22:43
mieke_dehertefelt mieke_dehertefelt is offline
Registered User

Dit is enorm tragisch. Ook mijn gedachten gaan uit naar de moeder! Je zonen moeten identificeren is, zoals Emilie al zei, een geweldig moeilijke en traumatische zaak! Ik kan me het gewoon niet voorstellen...

Ik vind het wel vreemd dat ze niet kunnen zeggen of het om kinderen of volwassenen gaat? Doen ze dit om speculaties en voorbarige conclusies, die er altijd zijn, tegen te gaan of kunnen ze dat echt niet zeggen? Zie je normaal niet aan de lengte van de lichamen?
Met citaat antwoorden
Oud 19th May 2013, 23:16
E*ilie.Payne E*ilie.Payne is offline
Registered User

Gevonden lichamen zijn van twee vermiste broertjes

Bij deze de update van 23u06

Gevonden lichamen zijn van twee vermiste broertjes
19/05/13, 23u06

© anp.
De lichamen die vanmiddag werden gevonden in het Nederlandse Cothen, zijn die van de broertjes Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dat is bekendgemaakt op een persconferentie.

Naar de broertjes is sinds 7 mei met man en macht gezocht. Die ochtend vond een wandelaar het lichaam van hun 38-jarige vader in de bossen bij Doorn. Hij had zich opgehangen. Later op de dag bleek dat zijn kinderen bij hem hadden moeten zijn, maar van de jongens ontbrak daarna elk spoor.

De ouders van de kinderen waren gescheiden. De vader had zich al eens dreigend uitgelaten over 'familiedrama's.' De moeder meldde dit bij hulpverleners en de politie.
Met citaat antwoorden
Oud 20th May 2013, 10:43
P*eter.desmedt P*eter.desmedt is offline
Registered User

Dit is inderdaad een zeer tragische zaak... Ik hoop dat er de komende dagen ook nog wat meer zekerheid komt. Want het is nog steeds niet duidelijk hoe de twee jongens precies om het leven zijn gekomen.

Ik denk ook dat dit als moeder gewoon verschrikkelijk moet zijn. Je verliest in één moment gewoon alles wat je dierbaar is... Daar zijn geen woorden voor.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:39.