actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th May 2013, 12:16
Tinne.Joosen Tinne.Joosen is offline
Registered User

Ik denk dat er zich veel zaken afspelen in een vliegend vliegtuig dat je niet wil horen of niet zou geloven. De tegenstrijdigheden in het artikel maken het natuurlijk moeilijk om te oordelen wie er in fout is en wie niet. Het lijkt me wel echt heel straf dat de twee piloten samen zouden gaan rusten maar indien dat het geval is, kan er ook met de vinger gewezen worden naar de luchtvaartmaatschappij die het toeliet om twee vermoeide piloten te laten vliegen.
Met citaat antwoorden
Oud 5th May 2013, 23:25
Greet.VanDeun Greet.VanDeun is offline
Registered User

Dit is weer zo'n moeilijk verhaal, wie moet je geloven? Ik vind persoonlijk de tweede versie van het verhaal geloofwaardiger maar ik denk ik dat er in de cockpit van een vliegtuig soms dingen gebeuren waar je als passagier liever niets van weet. Discussies en verhalen over piloten die gedwongen worden om te lange vlieguren moet horen we regelmatig maar al zijn er hierover regels toch lijkt het alsof de grote vliegtuigmaatschappijen zich er niet te veel van aantrekken.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:52.