actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th April 2013, 10:02
S*fie.Vermeiren S*fie.Vermeiren is offline
Registered User

Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld

De documentaire Sirius, die later deze maand uitkomt, belooft heel wat stof te doen opwaaien. Voor het eerst zullen beelden getoond worden van een kleine alien. De humanoïde werd naar verluidt jaren geleden gevonden in de Chileense Atacama woestijn.

© S.T.A.R. Research/YouTube.
Wetenschapper Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project en het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werkte samen met regisseur en Emmy-winnaar Amardeep Kaleka om te film te realiseren. Acteur Thomas Jane (van de HBO-serie 'Hung') sprak de documentaire in. De fondsen werden gegenereerd door middel van crowdfunding.

Getuigenverklaringen
De documentaire onthult dat onze Aarde al meermaals is bezocht door buitenaardse wezens maar dat dit steeds werd geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van aliens aantonen, passeren de revue.

DNA-onderzoek
Uit röntgenfoto's en DNA-onderzoek zou blijken dat een vreemd wezen dat aangetroffen werd in Chili, een piepkleine alien is waarvan de structuur gelijkt op die van de mens. Daarnaast claimen de vorsers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend.

Olie als energiebron overbodig
"Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd", aldus de documentairemaker. "Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten."

Of het wezen dat gevonden werd daadwerkelijk een alien is of gewoon weer een hoax, zal natuurlijk nog moeten blijken. Op 22 april, de dag waarop Sirius in première gaat, weten we wellicht meer. In afwachting kan u alvast hieronder de trailer bekijken.

Bron: De Morgen 9/04/2013

Mening: Na het lezen van het artikel twijfel ik wel over de betrouwbaarheid. Ik geloof niet meteen dat hier de waarheid word gesproken. De documentaire zou ons meer informatie geven over aliens op onze aardbol. Daarnaast staat er in het artikel: "Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.". Ineens komen wetenschappers hier mee af. Waarom komen ze er nu mee af? Waarom is dit moment het geschikte om het te vertellen en niet vroeger of later? Natuurlijk als het waar zou zijn, hebben wetenschappers misschien een oplossing gevonden voor het gebruik van olie en nucleaire energie. Er zullen heel wat organisaties blij zijn als de mens niet meer moet steunen op nucleaire energie. Op 22 april is de première van Sirius. Ik ben benieuwd wat de makers ons willen bijbrengen rond dit thema.
Met citaat antwoorden
Oud 9th April 2013, 11:55
Laure.Mylemans Laure.Mylemans is offline
Registered User

Ik weet ook niet goed of ik dit moet geloven of niet. Tegenwoordig worden er zoveel beelden bewerkt dat het er allemaal erg realistisch uitziet. Deze documentaire gaat zowiezo veel stof doen opwaaien, vooral in Amerika. Ik zie het zo voor me dat er overal mensen op straat gaan komen met borden waar op staat dat de wereld nu zeker ten einde is.
Het feit dat de structuur van het buitenaardse wezen dat gevonden is lijkt op die van een mens, is voor mij ook een teken dat het misschien niet zo serieus opgenomen moet worden. Ook bij sommige 'gewone' mensen is er soms een afwijking in het DNA, en sommige mensen hebben ook een specialere lichaamsvorm dan anderen. Ik denk dat men er hier te snel van uit gaat dat het om iets buitenaards gaat en dat men hier vooral graag geld mee wil verdienen zonder echt accuraat te zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:46.