actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11th March 2013, 15:26
J*nasHeyns J*nasHeyns is offline
Registered User

Al-Qaeda achter aanslag Syrische militairen

BAGDAD -
De vleugel van de terreurbeweging al-Qaeda in Irak heeft maandag de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag op tientallen Syrische militairen vorige week. De aanwezigheid van de Syriërs in Irak maakte volgens het soennitische al-Qaeda duidelijk, hoe nauw de samenwerking is tussen de door sjiieten geleide regering in Irak en het bewind van de Syrische president Bashar al-Assad.

De 48 Syrische militairen en regeringsfunctionarissen waren naar Iraaks grondgebied gevlucht om te ontsnappen aan een aanval van Syrische opstandelingen. Nadat ze in het buurland waren aangekomen, gaven ze zich over aan de autoriteiten in Bagdad. Toen ze vorige week maandag naar de grens werden teruggebracht, werd hun konvooi aangevallen.

Brone Telegraaf 11/03/2013
Mening:

Alweer een laffe daad van een groep die denken dat ze hierdoor in de spotlight komen. Echter komen hierdoor veel families in problemen en worden er onnodige levens verspeeld. Ik ben eens benieuwd of onze samenleving nog altijd niet zo gevorderd is dat ze gewoon kunnen samenwerken en samenleven zonder al die belachelijke dingen die er gebeuren.

Of is oorlog voeren dan toch echt iets wat in ons zit?

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:55.