actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 27th December 2012, 15:21
liselotte.glassée liselotte.glassée is offline
Registered User

Ik geef Anne helemaal gelijk! Ik ben al die heisa rond Dutroux ook beu. Het is te begrijpen dat hij een voorwaardelijke vrijlating aanvraagt maar het moet ondertussen ook al wel duidelijk zijn dat hij nooit vrijwaardelijk zal worden vrijgelaten. Oke, ons gerecht maakt veel fouten waardoor criminelen op straat komen te lopen maar met Dutroux zou dit normaal niet kunnen. Het zou makkelijk zijn moest de wet inderdaad worden aangepast maar een lijn trekken is, net zoals Anne zei, niet altijd even gemakkelijk. Wel denk ik dat het belangrijk is dat de mensen zich niet te druk maken over zulke berichten.
Met citaat antwoorden
Oud 27th December 2012, 16:13
J*roen.Bosmans J*roen.Bosmans is offline
Registered User

Ik hoop dat het gewoon zielige pogingen blijven die Dutroux uitvoert. Ik denk niet dat iemand een vrijlating verwacht, laat staan dat iemand hoopt dat hij ooit nog vrijkomt. Deze man heeft zijn kans gekregen in het leven en heeft gruwelijke daden uitgevoerd. Deze daden zijn echter immens groot en zijn niet meer goed te maken. Hij kan geen tweede kans verdienen, dat risico kunnen we gewoon niet nemen. Jammer genoeg heb ik wel bang dat hij ooit nog vrijkomt, misschien nu nog niet, maar wel binnen een paar jaar. Zijn vrouw zat voor 30jaar in de gevangenis, en heeft er maar 8jaar gezeten? Ik vind het altijd belachelijk en triestig dat die uitspraken veranderen wegens goed gedrag en dergelijke zaken.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:39.