actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th November 2012, 16:33
R*nec.cool R*nec.cool is offline
Registered User

Mijn excuses als gij u hier persoonlijk door voelt beledigt, dat was absoluut niet de bedoeling. Het was gewoon een zoveelste mop over het Belgisch voetbal. Want begrijp me niet verkeerd, ik erken voetbal zeker als sport.
Alleen ben ik iemand dat het spijtig vind dat voetbal zoveel zendtijd krijgt terwijl er nog vele andere sporten zijn.

Bv: dit weekend was er een uitzending over Ceulemans die nu in derde klas training geeft, dit duurde dan 5min.
Terwijl dan Vettel wereldkampioen is geworden in de F1 en in Roeselare de Crosscup veldlopen is gelopen, die tevens de selectie voor het EK veldlopen is en dit samen haalde nog geen 3min in de uitzending.
Met citaat antwoorden
Oud 26th November 2012, 18:43
Matthias.Krols Matthias.Krols is offline
Registered User

Daar geef ik je inderdaad groot gelijk in! Voetbal komt (soms) veel te uitgebreid in het nieuws terwijl andere sporten weinig tot geen aandacht kregen. Mij viel het gisteren ook op dat er amper iets werd gezegd over de ontknoping van het Formule 1 seizoen.

Ik denk vooral dat voetbal en wielrennen nu zo uitgebreid in het nieuws komt omdat wij Belgen daar goed in presteren (zeker nu ook de Rode Duivels aan een opmars bezig zijn). In de periode van Clijsters en Henin werd in België ook elke tennismatch, hoe klein dan ook, uitgezonden. De laatste jaren zijn deze twee van het voorplan verdwenen en nu zie je dat tennis amper nog aandacht krijgt in ons land. Dit jaar zond Sporza enkel de finales uit van Wimbledon en Roland Garros. Een groot verschil met enkele jaren terug. Ik denk dus wanneer de zwemmers helemaal aan de top staan, dat deze ook uitgebreid in het nieuws komen. Zo gaat het nu eenmaal in België en waarschijnlijk ook in andere landen, wie top is krijgt media-aandacht.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:09.