actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 23rd May 2011, 17:18
Charlotte Wagemans Charlotte Wagemans is offline
Registered User

"Een deur die opengaat", dat kan je wel zeggen! Er zijn zoveel mensen met het hiv virus in de wereld, zowel volwassenen, ouderen als kinderen. Meestal zijn het mensen die er niet voor hebben gekozen (niemand kiest er in feite voor, maar je weet wat ik bedoel). Voor hen is dat gewoon fantastisch nieuws. Zij hebben weer wat hoop. De kansen zijn misschien niet zo groot, maar toch denk ik dat het genoeg is voor die mensen. Ik ben blij voor hen!
Met citaat antwoorden
Oud 23rd May 2011, 17:37
Maartenc Maartenc is offline
Registered User

Dit is inderdaad wel geweldig nieuws, alleen als je hier verder over nadenkt is er toch een zekere vorm van lompheid? Als ze weten dat ze met stamcellen veel kunnen onderzoeken. Waarom is er dan geen centrum waar iedereen zich zou kunnen aanbieden om hun cellen te laten onderzoeken? Op deze manier was er misschie al veel eerder een middel gevonden. En wie weet voor welke ziektes nog?
Met citaat antwoorden
Oud 23rd May 2011, 20:38
hannes.corten hannes.corten is offline
Registered User

Dit is natuurlijk fantastisch nieuws! Wederom is de wetenschap goed op weg om heel wat problemen op te lossen, althans voor diegene die het kunnen betalen. De meeste aidspatiënten wonen in Afrika, en net dat continent is het armste van allemaal. Ik vrees ervoor dat het merendeel van de aidspatiënten deze behandeling niet zal kunnen betalen. De geneeskunde gaat zo'n 'wondermedicijn' niet gratis weggeven. Ze zullen het onderzoek dat ze hebben gedaan ruimschoots terugbetaald willen zien. Het is fantastisch nieuws, spijtig genoeg zal dit medicijn, volgens mij, het merendeel van de aidspatiënten niet bereiken wanneer onze maatschappij niet veranderd.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:27.