![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
"Een deur die opengaat", dat kan je wel zeggen! Er zijn zoveel mensen met het hiv virus in de wereld, zowel volwassenen, ouderen als kinderen. Meestal zijn het mensen die er niet voor hebben gekozen (niemand kiest er in feite voor, maar je weet wat ik bedoel). Voor hen is dat gewoon fantastisch nieuws. Zij hebben weer wat hoop. De kansen zijn misschien niet zo groot, maar toch denk ik dat het genoeg is voor die mensen. Ik ben blij voor hen!
|
|
|||
|
|||
Dit is inderdaad wel geweldig nieuws, alleen als je hier verder over nadenkt is er toch een zekere vorm van lompheid? Als ze weten dat ze met stamcellen veel kunnen onderzoeken. Waarom is er dan geen centrum waar iedereen zich zou kunnen aanbieden om hun cellen te laten onderzoeken? Op deze manier was er misschie al veel eerder een middel gevonden. En wie weet voor welke ziektes nog?
|
|
|||
|
|||
Dit is natuurlijk fantastisch nieuws! Wederom is de wetenschap goed op weg om heel wat problemen op te lossen, althans voor diegene die het kunnen betalen. De meeste aidspatiënten wonen in Afrika, en net dat continent is het armste van allemaal. Ik vrees ervoor dat het merendeel van de aidspatiënten deze behandeling niet zal kunnen betalen. De geneeskunde gaat zo'n 'wondermedicijn' niet gratis weggeven. Ze zullen het onderzoek dat ze hebben gedaan ruimschoots terugbetaald willen zien. Het is fantastisch nieuws, spijtig genoeg zal dit medicijn, volgens mij, het merendeel van de aidspatiënten niet bereiken wanneer onze maatschappij niet veranderd.
|