actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11th May 2011, 22:28
Kimberly.Nuyts Kimberly.Nuyts is offline
Registered User

Misschien is het omdat ik zelf ook economie heb als vak, maar persoonlijk ben ik ook van mening dat er meer economie moet gegeven worden in het onderwijs. Ik wil helemaal niet zeggen dat iedereen moet leren boekhouden of dergelijke. Daarvoor zijn er uiteraard de specifieke richtingen. Toch is een basis van economie niet slecht. Leerlingen moeten leren omgaan met geld (betaalmiddelen). Daarnaast zouden lessen rond de reglementering van vakantiewerk niet slecht zijn. Misschien is het een idee om rond bepaalde, belangrijke economische thema's projectweken te ontwikkelen...
Met citaat antwoorden
Oud 12th May 2011, 12:23
Paulien.Detailleur Paulien.Detailleur is offline
Registered User

Ik vind dat zeker een goed idee! Ik heb zelf nooit economie gehad en vind dat heel jammer, ik voel dat ook aan als een gemiste kans. Van mij mogen ze gerust enkele uren wiskunde afstaan... Die 5u wiskunde die ik tot het 4e middelbaar heb moeten uitzweten heb ik nooit ervaren als een meerwaarde. Het meest zinvolle dat ik daar nog geleerd heb is het berekenen en vergelijken van rentes (economie!)...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:37.