actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th April 2011, 12:14
rob.van.beek rob.van.beek is offline
Registered User

Jongeren bekogelen bus met stenen in Berchem

Jongeren bekogelen bus met stenen in Berchem

Enkele jongeren hebben zondagavond een bus van De Lijn in Berchem bekogeld met stenen. Niemand van de passagiers raakte gewond maar er sneuvelde een ruit van de bus op lijn 32.

Het incident deed zich volgens woordvoerder Koen Peeters van De Lijn voor rond 21 uur in de Uitbreidingsstraat ter hoogte van een speelplein. Het gaat volgens Peeters om een relatief drukke lijn. De daders - spelende kinderen - vluchtten na de feiten weg. De inzittenden werden met een vervangbus opgehaald.

Afgelopen zaterdag deed zich een gelijkaardig incident voor in Borgerhout. In de Turnhoutsebaan hielden jongeren een bus tegen en werd de opgeroepen politie bekogeld met stenen

bron : http://www.gva.be/antwerpen/berchem...in-berchem.aspx

opmerking :
Wanneer ik dit lees, stel ik mij toch enkele vragen over de bezigheden van de jongeren. Snappen ze wat ze aan het doen zijn? weten ze de gevolgen van hun daden ? Ik denk niet dat ze dit begrijpen en dat ze dit doen uit verveling. Het is aan de ouders om ervoor te zorgen dat de kinderen dit niet doen, maar dit is niet gemakkelijk, je kan u kind niet altijd in het oog houden. Hopelijk kunnen de gemeenten ervoor zorgen dat er extra mogelijkheden zijn voor de kinderen om zich bezig te houden. En stoppen ze op deze manier met de criminaliteit.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:54.