actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th March 2011, 11:14
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

Leerling hangt testikels in koffiekop van lerares

Leerling hangt testikels in koffiekop van lerares

Een leerling aan een Britse middelbare school is aan de deur gezet omdat hij zijn testikels in de koffiekop van een van z'n leraressen had gehangen. Wellicht had daar nooit een haan naar gekraaid, ware het niet dat de olijkerd een foto van zijn bedenkelijke uitspatting op zijn Facebookpagina had gepost. Dat meldt The Sun.

Trauma
De foto werd opgemerkt door een personeelslid van de Benfield School in Newcastle-upon-Tyne, waardoor de 'bal' aan het rollen ging. De lerares liep zowaar een trauma op toen ze zich realiseerde dat ze van het kopje had gedronken nadat de jongen er zijn klokkenspel in te weken had gelegd. Ze kon een tijdje geen les meer geven.

Uitdaging
De aanleiding van de hele heisa? De leerling in kwestie had zijn vrienden op Facebook uitgedaagd om enkele wansmakelijke practical jokes te bedenken. Je ballen in een kop koffie van een leerkacht laten bengelen, bleek een goed idee. En toen stond daar plots dat kopje van de lerares... Ze namen de mok wel mee in een gang van de school om er daar hun ding mee te doen.

Streng maar rechtvaardig
De jongen die de daad bij het woord voerde, is voor altijd uit de school gezet. Zijn drie vrienden, die de stunt mee bedachten, liepen een tijdelijke schorsing op. De ouders van de betrokken leerlingen juichen naar verluidt de strenge beslissing van de schooldirectie toe. (eb)
21/02/11 15u00

Bron : HLN. be

een beetje humor mag wel in de klassen, maar het jammere is dat leerlingen hun grenzen steeds proberen te verleggen waardoor ze dingen gaan doen die echt niet kunnen.

Ik moest wel lachen toen ik de tittel las , maar als je er over nadenkt, vind ik het er toch een beetje ver gaan.
Oud 20th March 2011, 18:26
jorina jorina is offline
Registered User

Ik vind dat er in een klas wel mag gelachen worden, maar dit zijn toch al wel een paar stappen te ver. Ik kan me voorstellen dat de leerkracht waarbij het gebeurde zich heel vies voelde toen ze het nieuws vernam. Ik begrijp ook de beslissing van het schoolbestuur dat de jongen uit de school is gezet. Ik denk dat je anders als leerkracht niet echt gerust bent als je daar nog les aan moet geven. Voor de ouders van de jongen moet het ook wel een shock zijn, om te vernemen dat je zoon zo'n stunts uit haalt.
Met citaat antwoorden
Oud 24th March 2011, 13:01
Ingeborg Ingeborg is offline
Registered User

Dat de leerkracht daar nu een zwaar trauma van oploopt vind ik wel wat overdreven maar de grap is wel heel misplaatst. Iedereen haalt in zijn schoolloopbaan wel al eens wat grapjes uit met leerkrachten maar dit is er wel over.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:47.