actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 8th March 2011, 13:12
Igna.Dergent's Avatar
Igna.Dergent Igna.Dergent is offline
Registered User

Ook ik ben een voorstander van dit gegeven.
Vier keer examens per jaar maakt inderdaad dat die twee stresspieken waar alles om draait verdwijnen. Zo is er ook meer betrouwbaarheid, want je kan al eens een slechte dag hebben en je examen zal dan maar eens mislukken.. Met dit nieuwe systeem heb je nog drie nieuwe kansen om jezelf te bewijzen.
Door dit systeem zouden ze de leerlingen meer tijd willen geven aan opdrachten en samen werken, ook dit vind ik een zeer goed idee. Want datgene wat je samen maakt of waar je samen aan werkt, blijft bij mij toch altijd veel beter hangen dan datgene dat ik alleen zit te blokken op mijn kamer...
Met citaat antwoorden
Oud 8th March 2011, 15:45
axel.vangompel axel.vangompel is offline
Registered User

Dit lijkt mij een zeer goed idee. Het zal zeker de slaagkansen verhogen. Men zal minder leerstof moeten leren en er is minder tijd tussen de eerste les van een "blok" en de examenreeks van dit blok zodat de leerstof niet zo ver weg zit als bij een semestervak. Zo zal de leerstof ook beter gekend zijn. Het zal ook de leerlingen verplichten vaker te leren aangezien er dan vier examenreeksen zijn ipv twee. Dit kan goed nieuws zijn voor bepaalde studenten die anders alles laten liggen tot vlak voor de examens.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:05.