actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th January 2011, 15:23
Sander.Bogaerts Sander.Bogaerts is offline
Don't jugde me.

Nooit begrepen waarom er een verschil moet zijn tussen het uurloon tussen vrouwen en mannen. Maar als ze het natuurlijk zo gaan bekijken, onderbrekingen, dienstjaren, etc dan begrijp ik het al een beetje meer dat er een verschil was. Nu alleen nog die factoren weg werken. Maar ja, dat weg werken is natuurlijk ook weer een hele klus. Zeker omdat we met die dienstjaren zitten (zwangerschappen durven wel eens wat jaren schrappen).

Hoewel ik ook nooit echt heb begrepen waarom men meer moet verdienen naar mate men ouder wordt. Diegene die pas begint met werken heeft vaker meer onkosten dan hij die al langer werkt. Lening etc. Terwijl hij die al langer werkt, grotere kans heeft om die al afbetaalt te hebben en "alleen" nog zijn taksen en eten moet betalen. Natuurlijk wel een overstatement aangezien zij die al langer werken meestal ook nog studerende kinderen hebben en dat weegt vaak niet op tegen leningen. Wat zijn wij duur

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:25.