![]() |
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal niet akkoord met deze stelling. Ten eerste vind ik dat de interviewer het gesprek moet leiden... DIT WIL ZEGGEN dat de geinterviewde de vragen moet beantwoorden die gesteld worden. Als je denkt dat Letereme gewoon zijn beleid mag doen dan vind ik dat elke partij dat moet komen doen... Hij weet als hij in de zevende dag zit dat hij de vragen moet beantwoorden of stellingen verdedigen die gesteld worden. NIET gewoon klakkeloos beginnen zeveren zonder ook maar een aspect van de vraag te beantwoorden. Hierdoor vind ik het niet abnormaal dat De Vadder onderbreekt om zijn vraag beantwoord te willen horen. Het is tenslotte De Vadder zijn show.. niet Leterme zijn show... Ik vind het niet meer dan normaal dat een politieker bekogeld wordt met zo'n vragen. Dan moet hij maar geen politieker worden en als een struisvogel zijn kop in de grond te steken. Maw als je de weg vraagt aan iemand en deze begint te vertellen wat hij die dag gedaan heeft kan je dit ook geen '****' schelen! je wilt gewoon dat je vraag beantwoord wordt. |
|
|||
|
|||
Ik ben het niet helemaal eens met Birgen. Het is juist dat de je de vragen van de interviewer niet mag omzeilen of zelfs negeren maar langs de andere kant heeft de geïnterviewde ook het recht om een fatsoenlijk antwoord te kunnen geven. VRT-journalist/clown De Vadder wou Leterme vooral de grond in boren i.p.v. naar zijn uitleg te luisteren. Ik geef de premier dus groot gelijk dat hij daar niet op inging, hij krijgt zo al veel kritiek te slikken. Is het niet op z'n beleid, dan wel op iets anders.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het slikken van commentaar en vragen dan niet de job van een premier? Wat als we de 'premier' de show laten overnemen voor zijn dagelijks beleid. kan hij niet beter zijn eigen show starten in plaats van tijd te 'verdoen' van anderen. En iemand een clown noemen is niet echt een mooie manier van standpunten verdedigen. laat plaats voor objectiviteit aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel Birgen, je laat dan ook de kern van mijn standpunt weg, nl. de kwestie van woord en wederwoord. De oppositie heeft zijn zegje kunnen doen, dan mag Leterme dat dus ook. Citaat:
Misschien kan je jezelf beter de vraag stellen hoeveel onze premier nu eigenlijk nog moet slikken en op welke manier hij dat moet doen? Toen het nieuwe seizoen van 'De zevende dag' begin september van start ging wilde De Vadder vooral zorgen voor meer controverse in het debat, maar de manier waarop hij dit probeert te bereiken lijkt mij niet erg netjes. Zijn gedrag van afgelopen zondag getuigt van weinig professionalisme en vooral van erg weinig respect. Het proberen breken van Leterme lijkt wel een nieuwe sport, misschien is enige empathie toch wel op zijn plaats? |
|
|||
|
|||
'Daar is de camera'
Citaat:
Waarvoor dient een forum? Om onze meningen tegenover elkaar te plaatsen! Wat is de definitie van mening? ... On topic: Ik vond de reactie van De Vadder tegenover Leterme respectloos en ongepast. Politici moeten er maar tegen kunnen? Iedereen verdient respect, dus ook politici. Laatst aangepast door Willem Timmermans : 8th December 2010 om 00:14. Reden: Er moest nog een titel bij |