![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
“Zijn ervaring leert de man dat dat interraciale huwelijken niet lang blijven duren.”
Want uit de vele interraciale huwelijken dat deze man heeft voltrokken kan hij zonder enige twijfel afleiden dat dit alleen maar slecht kan aflopen ? Desondanks het feit dat deze man absoluut het recht heeft op zijn eigen mening heeft hij blijkbaar NIET het recht om te bepalen of dit koppel wel of niet mag trouwen. En in mijn mening al helemaal niet het recht om over de (mogelijk) toekomstige kinderen van het koppel te oordelen. Gelukkig is hij niet de enige rechter en ben ik blij om te horen dat het koppel na dit alles gewoon hun huwelijk heeft kunnen voltrekken. |
|
|||
|
|||
Zijn ervaring leert de man dat interraciale huwelijken niet lang blijven duren.
Als rechter moet je elk 'geval' apart bekijken. En er dus niet van uitgaan dat dit interraciaal huwelijk ook uit de hand gaat lopen... "Ik heb uit ervaring geleerd dat zowel de blanke als de zwarte gemeenschap de kinderen uit die gemengde huwelijken niet aanvaarden. Ik wil die mogelijke kinderen dat lijden besparen." Op wat zijn zijn ervaringen gebasseerd? Op artikels uit Amerikaanse roddelkranten zoals The National Enquirer?!? En als je tussen de lijnen leest dan wil hij naar mijn mening zeggen dat beide gemeenschappen racistisch zijn. Waarschijnlijk is dit weer zo'n typisch conservatieve rechter die geen rassenvermengingen wil... |
|
|||
|
|||
Dit is echt te gek voor woorden.
Je beslist toch zelf met wie je trouwt ? En zijn argument dat de kinderen niet aanvaardt worden is belachelijk, de kinderen zorgen er toch zelf voor of ze aanvaardt worden of niet: ik bedoel hiermee als de kinderen rot doen tegen beide rasgroepen zwart en blank dan worden ze inderdaad niet aanvaardt. |