![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het idee op zich vind ik goed. Maar alle neveneffecten die zich kunnen voordoen... Om één van deze neveneffecten aan te tonen heb ik een stukje tekst uit het artikel geknipt.
Citaat:
Welke andere werkzaamheden zijn dit dan? Mijn vriendin werkt in deze sector, en zij is constant bezig met de bejaarden. Zoals eten brengen, bedden opmaken, bejaarden wassen, bejaarden aankleden en noem maar op... wie in deze sector werkt, moet echt hard werken. Deze mensen staan zelden stil. Minder mensen nodig in de zorg... Zoals ik in de bovenstaande alinea al aangehaald heb, deze mensen hebben werk genoeg. Dus minder mensen om voor de bejaarden te zorgen is niet bepaald bevorderend. En dan heb ik het nog niet over het aantal werklozen dat dan misschien gaat stijgen... Als laatste wil ik zoals Tom, Eva, Davy en Ellen nog aanhalen, is zo'n robot wel te vertrouwen? Stel dat er iets misgaat... Wat zijn de gevolgen? Bron: http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetens...patienten.dhtml
GrtZz...Vincent V H ![]() Laatst aangepast door vincent.van.houtven : 18th November 2010 om 09:36. |