![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik vind het moeilijk te geloven dat zulke dingen gebeuren. Omdat ik zelf een heel goede band heb met mijn ouders en dus steeds een warme thuis gekend heb, lijkt het me absoluut onmogelijk.
Er zijn vele gezinnen die financiële problemen hebben. De ouders proberen dan alles om met het weinige geld dat ze hebben rond te komen. Je eigen kind prostitueren is wel het laatste wat je als ouder doet. Meer nog, het is compleet onaanvaardbaar dat zoiets gebeurt. Het arme kind denkt misschien dat het normaal is dat er misbruik van haar gemaakt wordt. Of erger, ze weet dat dit helemaal niet normaal is, maar durft hier met niemand over te spreken. De vrouw en de pooier moeten hoe dan ook gestraft worden en deze straf kan niet zwaar genoeg zijn. |
|
|||
|
|||
Dit noem ik nu gewoon schandalig. Zo'n mensen zouden ze voor levenslang opsluiten. Zelfs dit is nog niet genoeg. Het meisje heeft een trauma voor heel haar leven. Dat er zo'n situaties zich voordoen in de maatschappij is gewoon SCHANDALIG! Er zijn andere manieren om hun huis af te betalen. Ten eerste al van de drugs af te geraken. En ten tweede om zelf een baan te vinden om geld te verdienen. Dat de moeder zelf als prostituee gaat werken he. van Zo'n situaties wordt ik echt boos van. Van kinderen moeten ze afblijven. Zij kunnen er niets aan doen dat hun ouders het huis niet kunnen afbetalen. En zeker niet dat de ouders beloven dat ze beide een auto krijgen. Alstublieft zeg!
|