actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th April 2010, 18:59
liesel.vertommen liesel.vertommen is offline
Registered User

Ook ik ben van mening dat het rookverbod, in plaatsen waar eten wordt geserveerd,een goed idee is. Ik ben zelf geen roker, maar ik sta er niet echt negatief tegen over. Ik vind het goed dat er aparte plaatsten worden voorzien, waar rokers een sigaretje kunnen roken. Maar, wanneer ik aan het eten ben, heb toch liefst dat er niet gerookt wordt. Het is helemaal niet smakelijk!
Met citaat antwoorden
Oud 16th April 2010, 00:10
Thomas.Wynants Thomas.Wynants is offline
Registered User

Ik ben ook van oordeel dat als er eten wordt geserveerd er niet mag gerookt worden. Het bederft de eetlust mateloos, het stoort gewoon enorm!

Wel blijf ik het jammer vinden dat er ook een algemeen verbod komt voor cafés, ... .
Met citaat antwoorden
Oud 20th April 2010, 12:08
jo.guns jo.guns is offline
Registered User

De invoering van het rookverbod is in mijn ogen ook niet slecht. Ik ben geen roker en ik kan mij er ook mateloos aan storen dat mensen roken terwijl ik aan het eten ben.
Langs de andere kant kan ik mij wel voorstellen dat het voor eetgelegenheden het rookverbod niet altijd in goede aarde valt. Hoeveel rokers vinden het wel niet gezellig om na het eten hun sigaretje te roken met een tas koffie? Heel wat mensen gaan sneller geneigd zijn om naar huis te gaan en dit thuis te doen volgens mij. Langs de andere kant blijven de niet-rokers nu misschien ook wel wat langer zitten..
In elk geval, voor mij is het goed dat het niet meer kan!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:55.