![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Dit is een heel jammer voorval. Iemand verliezen is erg zwaar. Maar dat het op zo'n absurde en onverwachte manier moet gebeuren, maakt het voor de overblijvende familieleden eens zo zwaar.
Ergens kan ik verstaan dat de familieleden van de overleden man een gevoel van kwaadheid overhouden aan de hele situatie. Toch denk ik niet dat vrouw in kwestie dit met opzet deed. Jammer genoeg was de man op de verkeerde moment op de verkeerde plaats. Het zal voor de familieleden van de man erg moeilijk zijn om dit verlies te plaatsen. Ook heb ik gelezen in de krant, dat zijn kinderen nog steeds net na het voorval niet de kans kregen om hun vader te groeten. Dit omwille van een autopsie die nog moest gebeuren. Het zijn allemaal kleine dingen die erbij komen, maar het eens zo zwaar maken om dit tragische verlies te verwerken. |
|
|||
|
|||
Het raakt mij dat zij zo aangedaan was van het verlies van haar man, het lijkt mij vreselijk om na zoveel jaren huwelijk je levenspartner te verliezen en ik begrijp ook dat zij het niet meer zag zitten. Je verliest immers niet zomaar iemand, je verliest je levenspartner, je beste vriend, je vertrouwenspersoon, je steun en toeverlaat,... Ik vind het spijtig dat zij blijkbaar bij niemand steun heeft gevonden om haar te begeleiden in haar rouwproces en dat zij de beslissing heeft gemaakt om zichzelf van het leven te ontnemen. Dit op zich is al triestig, dat zij daarbij per ongeluk - want ik geloof niet dat zij het heeft gewild deze persoon het leven te ontnemen - iemand anders van het leven heeft beroorfd, maakt het verhaal nog een beetje meer tragisch. Ik hoop dat deze zaak snel wordt opgelost zodat de familieleden van zowel de vrouw als de man hun verlies kunnen beginnen te verwerken.
|