actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24th March 2010, 19:43
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Unhappy Vrouw springt van twaalf hoog en valt op voorbijganger

Vrouw springt van twaalf hoog en valt op voorbijganger

BRUSSEL - De onfortuinlijke Herman Lingg (72) uit Doornik besloot maandagavond een vriend in Oudergem (Brussel) op te zoeken. Toen hij voorbij het flatgebouw langs de Beaulieulaan passeerde, gebeurde het ondenkbare. De 67-jarige Raymonde Desmaret viel letterlijk boven op hem. Even voordien was ze van haar terras op de twaalfde verdieping gesprongen of gevallen. Lingg werd verpletterd en was net als de vrouw op slag dood.

‘Het onderzoek naar de dodelijke val is aan een onderzoeksrechter toevertrouwd', zei parketwoordvoerder Jean-Marc Meilleur gisteren. Het gerecht onderzoekt dus of de dame zelfmoord heeft gepleegd of dat ze door een onbekende werd geduwd.

Volgens een vriend, buurtbewoner Jean Marmite, was de weduwe al een tijdje depressief. ‘Raymonde was onherkenbaar geworden. Niets leek haar na het overlijden van haar man, zo'n vijf jaar geleden, nog te interesseren.'

Sinds jaar en dag was Herman Lingg aan de slag als regionaal verslaggever van basket- en tenniswedstrijden voor Le Courrier de l'Escaut. ‘Hij leefde voor zijn familie en voor de sport', zegt de redactie van de regionale krant.

Lingg laat vijf kinderen na. Hij was ooit gehuwd maar woonde al enige tijd alleen.

DS, 24-03-2010
Oud 25th March 2010, 17:21
Sanne Van der borght Sanne Van der borght is offline
Registered User

Een zeer triest voorval. Als de vrouw zelfmoord heeft gepleegd, is het zeer jammer dat ze hierbij ook iemand anders zijn leven afneemt. Natuurlijk zal ze dit wel niet expres gedaan hebben, de man liep gewoon op de verkeerde moment op de verkeerde plaats... Als de vrouw geduwd werd, heeft de moordenaar plots twee moorden op zijn geweten, zonder dat te willen. Voor de familie van de man is het alleszins een echt drama. Als er zomaar iemand plots uit je leven gerukt wordt, komt dat zeer hard aan.
Met citaat antwoorden
Oud 26th March 2010, 19:59
Lize Holemans Lize Holemans is offline
Registered User

Dit is een heel jammer voorval. Iemand verliezen is erg zwaar. Maar dat het op zo'n absurde en onverwachte manier moet gebeuren, maakt het voor de overblijvende familieleden eens zo zwaar.
Ergens kan ik verstaan dat de familieleden van de overleden man een gevoel van kwaadheid overhouden aan de hele situatie. Toch denk ik niet dat vrouw in kwestie dit met opzet deed. Jammer genoeg was de man op de verkeerde moment op de verkeerde plaats. Het zal voor de familieleden van de man erg moeilijk zijn om dit verlies te plaatsen. Ook heb ik gelezen in de krant, dat zijn kinderen nog steeds net na het voorval niet de kans kregen om hun vader te groeten. Dit omwille van een autopsie die nog moest gebeuren. Het zijn allemaal kleine dingen die erbij komen, maar het eens zo zwaar maken om dit tragische verlies te verwerken.
Met citaat antwoorden
Oud 26th March 2010, 23:38
Evelien Snels Evelien Snels is offline
Registered User

Het raakt mij dat zij zo aangedaan was van het verlies van haar man, het lijkt mij vreselijk om na zoveel jaren huwelijk je levenspartner te verliezen en ik begrijp ook dat zij het niet meer zag zitten. Je verliest immers niet zomaar iemand, je verliest je levenspartner, je beste vriend, je vertrouwenspersoon, je steun en toeverlaat,... Ik vind het spijtig dat zij blijkbaar bij niemand steun heeft gevonden om haar te begeleiden in haar rouwproces en dat zij de beslissing heeft gemaakt om zichzelf van het leven te ontnemen. Dit op zich is al triestig, dat zij daarbij per ongeluk - want ik geloof niet dat zij het heeft gewild deze persoon het leven te ontnemen - iemand anders van het leven heeft beroorfd, maakt het verhaal nog een beetje meer tragisch. Ik hoop dat deze zaak snel wordt opgelost zodat de familieleden van zowel de vrouw als de man hun verlies kunnen beginnen te verwerken.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:05.