actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24th March 2010, 00:34
Charlotte Wellens Charlotte Wellens is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door SilkeDeRoover
Laat ons hopen! Want na die lange winter heeft iedereen wel nood aan zon en zou die hete zomer meer als welkom zijn!

Hopelijk zitten er dan niet te veel tropische stormen bij waar we tot nu toe altijd al van gespaard gebleven zijn... De schade die daarbij hoort, zal voor vele mensen voor problemen zorgen en dan zullen enkelen misschien weer uitkijken naar de winter.

Nochtans, buiten die stormen kijk ik ook enorm uit naar de zomer, het zonnetje, gezellige BBQ's,... hoor! Ik ben al enkele dagen met de ramen open aan het rondrijden met de auto, gewoon omdat het me altijd weer aan de zomer en vakantie doet denken !
Met citaat antwoorden
Oud 24th March 2010, 10:01
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Geen idee of er nu rechtstreeks een verband bestaat tussen de lange en 'koude' winter die we achter de rug hebben en de zomer die ons in het verschiet zou liggen... Ik heb al wel enkele malen gelezen dat er geen rechtstreeks verband zou bestaan, maar ik mag me er niet over uitspreken.
Zoals heel veel mensen kijk ik ook wel uit naar het mooie weer. Opnieuw zomerjurkjes en korte broeken dragen, picknicken, zwemmen in de buitenlucht... En dan natuurlijk -zoals Charlotte reeds zei- de heerlijke BBQ's niet vergeten!! Lekker warm weer geeft ook meteen weer een vakantiegevoel! Ik hoop wel dat het binnen de perken gaat blijven. Voor mij moet het zeker niet drie maanden lang 30 graden zijn. Ik vind het aangenamer wanneer het iets minder warm is. (Bijvoorbeeld 25 graden) Dan kun je nog veel meer dingen doen zonder dat je het gevoel hebt dat je 10 keer op een dag zou moeten douchen.
Met citaat antwoorden
Oud 4th April 2010, 00:26
Evelien Snels Evelien Snels is offline
Registered User

Ze hebben allemaal gelachen toen ze de barkoude en lange winter voorspelde, maar dat is toch uitgekomen. Nu hoop ik toch ook stiekem dat deze tropische voorspelling uitkomt. We hebben allemaal wat zon nodig, veel mensen in mijn omgeving hebben last van de typische winterdip en daarvoor bestaat er geen beter medicijn dan de zon! Laat ons inderdaad hopen dat we bespaard blijven van de tropische stormen en dat het blijft bij een sporadisch heerlijk geurend onweer met een flitsende lichtshow! Ik kijk alvast, net zoals vele anderen, uit naar een lange, warme, zwoele zomer met veel cocktails en BBQ's en hopelijk géén herexamens
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:51.