![]() |
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk zitten er dan niet te veel tropische stormen bij waar we tot nu toe altijd al van gespaard gebleven zijn... De schade die daarbij hoort, zal voor vele mensen voor problemen zorgen en dan zullen enkelen misschien weer uitkijken naar de winter. Nochtans, buiten die stormen kijk ik ook enorm uit naar de zomer, het zonnetje, gezellige BBQ's,... hoor! Ik ben al enkele dagen met de ramen open aan het rondrijden met de auto, gewoon omdat het me altijd weer aan de zomer en vakantie doet denken ![]() |
|
||||
|
||||
Geen idee of er nu rechtstreeks een verband bestaat tussen de lange en 'koude' winter die we achter de rug hebben en de zomer die ons in het verschiet zou liggen... Ik heb al wel enkele malen gelezen dat er geen rechtstreeks verband zou bestaan, maar ik mag me er niet over uitspreken.
Zoals heel veel mensen kijk ik ook wel uit naar het mooie weer. Opnieuw zomerjurkjes en korte broeken dragen, picknicken, zwemmen in de buitenlucht... En dan natuurlijk -zoals Charlotte reeds zei- de heerlijke BBQ's niet vergeten!! ![]() |
|
|||
|
|||
Ze hebben allemaal gelachen toen ze de barkoude en lange winter voorspelde, maar dat is toch uitgekomen. Nu hoop ik toch ook stiekem dat deze tropische voorspelling uitkomt. We hebben allemaal wat zon nodig, veel mensen in mijn omgeving hebben last van de typische winterdip en daarvoor bestaat er geen beter medicijn dan de zon! Laat ons inderdaad hopen dat we bespaard blijven van de tropische stormen en dat het blijft bij een sporadisch heerlijk geurend onweer met een flitsende lichtshow!
![]() ![]() |