|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
"Koeien en vee wereldwijd verminkt door UFO's"
"Koeien en vee wereldwijd verminkt door UFO's"
Koeien, paarden en zelfs beren waren de voorbije decennia het slachtoffer van wrede verminkingen. De Russische krant Pravda verwijst naar een reeks van vreemde gevallen in de jaren 1975-76 en beweert dat er dit jaar opnieuw een vlaag van onverklaarbare dierenverminking is. Het verhaal is bizar en de geloofwaardigheid twijfelachtig, maar het is fantastisch in elke betekenis van dat woord. Volgens de auteur ervan, ene Mikhail Gershtein, van het UFO Comité van de Russian Geographical Society gaat het om mutilatie door buitenaardse experimenten. Geslachtsorganen De man is duidelijk een believer. In Pravda.ru somt hij een reeks onwaarschijnlijke verminkingen op. Weggesneden ogen, oren, geslachtsorganen. Telkens met chirurgische precisie. Die deden zich voor in de Verenigde Staten, maar ook in Argentinië, en Alaska. Mikhail Gershtein verwijst naar de overleden Russische UFO-kenner German Kolch die verschillende gevallen in Rusland beschreef. Geen bloed, wel verbrand gras Een van de constanten in de gemelde feiten is de afwezigheid van bloed. Bij de dieren worden de interne organen verwijderd - soms allemaal, soms enkel de uiers van de koeien - zonder dat dit bloedsporen nalaat. De teruggevonden karkassen, soms hingen ze in bomen of aan hoogspanningslijnen, bevatten zelfs helemaal geen bloed meer. Ook blijken op dezelfde tijdstippen in de buurt vaak UFO's waargenomen te zijn. Van enig onverklaarbaar experiment op mensen, is (tot dusver) geen sprake. Uit: gva, 2/12/09 _________________________________ Aan de ene kant denk je dat deze mens gek is en dat er wel één of andere verklaring voor zal zijn. Maar aan de andere kant geloof ik toch wel een beetje in buitenaards leven. Volgens mij bestaat er nog ander leven op andere sterren, planeten. Het zal alleen een kwestie van tijd en onderzoek zijn om daarachter te komen. Maar of dat deze dan ook technologisch zover staan dat ze naar en op onze Aarde kunnen komen, is dan nog maar de vraag. |
|
|||
|
|||
Buitenaardse activiteiten zijn nooit bewezen. Niet of ze bestaan, noch de uitsluiting ervan. Het heelal is tot dusver onmogelijk te analyseren voor de mens. Voornamelijk omdat de veranderingen ervan meer tijd in beslag nemen dan het bestaan van de mensheid. Ook over het uitspitten van de "nabije omgeving" van de aarde gaan meerdere mensenlevens. Aangezien ruimtevaart nog maar 50 jaar geleden een boost kreeg is het uitspitten nog niet voltooid.
Het begrip UFO werd in 1956 geïntroduceerd. Met de komst van modernere fotografie. Deze was echter niet altijd nauwkeurig of betrouwbaar. Er is zelfs bij het hedendaagse fotografie materiaal een soort "afwijking" bij bepaalde omstandigheden. Zo zijn er "dingen" die je enkel kan zien mbv speciale camera's. Vaak in omgevingen met overgangen van licht. Dit verklaard mogelijk de UFO foto's in de jaren '50-'90. Sommige UFO's blijken later militaire vliegtuigen te zijn (SR 71, U2 Spy, Aurora bomber, F117, Spydrone's, B2, ...). Wat ook opvalt is dat UFO's werden "uitgevonden" in de koude oorlog (wanneer Amerika en Rusland op zoek gaan naar de modernste technologie). Mensen geloven ook vaak wat ze denken. Anderen willen opvallen door speciale dingen te zien. Nu over het vee... Misschien een "publiciteitstunt" van de lokale mensen? Toevallig zien ze UFO's aan de locatie's waar deze dingen gebeuren. Anderzijds is er tot op heden niets bewezen dus stel ik me neutraal op. Wachtend op zekere bewijzen voor ik een oordeel vel. De mens kent de aarde nog niet eens volledig, laat staan het leven er buiten. Alles is mogelijk. Het kan ook om leugens gaan. Who knows? Citaat:
|