|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
'Vervloet'
Er bestaan 1427 personen in België die de naam 'Vervloet' hebben. De meeste zijn te vinden in de provincie Antwerpen. De grootste verrassing is dat er ook Walen zijn die mijn naam dragen. Namelijk in de buurt van Bouillon.
|
|
|||
|
|||
54! Nu dacht ik toch wel even dat ik speciaal was hier eb dat ik kon uitpakken dat ik maar één van de weinige Vinkxen meer was, maar blijkbaar is er iemand met zelfs maar 51 naamgenoten
|
|
|||
|
|||
Hoeveel mensen dragen jouw familienaam?
33275 Lang leve de familienaam Peeters
Ik ben benieuwd wie beter doet. |
|
|||
|
|||
5022 mja kon meer zijn, maar ik ben er tevreden mee
|
|
||||
|
||||
Ubernaam
7 Beat that, moederliefhebbers!!
Stofmeel is dan ook niet zo'n wijdverspreide naam. Mijn naamgenoten zijn gewoon familie van mij.
You don't have to fear, the Jezzman is here! Laatst aangepast door jesse.stofmeel : 13th October 2009 om 12:49. |
|
|||
|
|||
262, valt goed mee, had minder verwacht
|
|
|||
|
|||
2547 mensen die de achternaam Goovaerts met zich meedragen! Zo, dat is toch wel een pak meer dan dat ik verwacht had. Buiten mijn eigen familie ken ik niemand die dezelfde achternaam heeft. Wel Govaerts, met 1 'o'. Opvallend vind ik wel dat de meeste Goovaertsjes zich in Antwerpen en Brabant situeren. Ik had er toch wel meer in Limburg verwacht.
|
|
||||
|
||||
Verduyckt: 526
Verrassend: 1 van mijn neven woont in Cerfontaine, blijkbaar is hij de eenigste. Wel leuk om zo een paar namen te bekijken. |
|
|||
|
|||
Amai; Had niet gedacht dat er zoveel mensen waren met dezelfde naam. Ben er van verschoten dat er zoveel in Antwerpen zijn. Buiten mijn familie ken ik niet veel mensen met de naam Hofkens.
Ben nu wel eens benieuwd of er een tweede Hanne Hofkens bestaat . Variaties zoals Hanne Hoskens heb ik al wel gehoord. Moet ik eens uitzoeken . |
|
|||
|
|||
443 snoeckx-jes in België. Allemaal in Provincie Antwerpen en Limburg (op een paar uitzonderingen na die verhuisd zijn...)
|
|
|||
|
|||
123 in totaal, en diegene die in de buurt wonen ken ik allemaal.
Ik had toch wat meer verwacht. |
|
|||
|
|||
37 keer komt de naam Van Rumste voor. Ik had toch wel wat meer verwacht
|
|
||||
|
||||
9375 keer,