actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th May 2009, 23:22
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Schilde
Posts: 107
Ik had nooit gedacht dat daar zoveel belang aan werd gehecht! Een lijst met merken die in beeld mogen komen, zeg anders even tegen de kanditen dat ze niet achter het 'foute' merk mogen parkeren!
Ooh wat een opgeklopt gedoe toch allemaal, dat denk ik ervan! Achja dat is het gevolg van sponsers zeker! Maar toch, als je erover nadenkt, dat is toch gigantisch harde censuur!!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 18th May 2009, 17:24
Caroline De Bot Caroline De Bot is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Lint
Posts: 60
Goede klantenservice

Ik vind het niet meer dan normaal dat ze de niet sponsers 'blurren'. Ik denk dat het inderdaad een kwestie is van een goede klantenservice. Als jij betaalt voor een dienst heb je toch ook niet graag dat voor een andere klant dezelfde dienst gratis is... Bovendien vind ik het niet belachelijk dat ze mensen hier tijd in laten steken. Op die manier worden er ook jobs gecreëert.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 18th May 2009, 18:22
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 93
Ik zag het onlangs toen ze filmden bij Deborah thuis. Niet meer dan logisch lijkt mij. De sponsers zijn mede-investeerders in het programma en zijn er mede verantwoordelijk voor dat het programma kan bestaan. Als je nagaat hoeveel geld er in zo'n programma gepompt is, kan je wel eens achterover vallen!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 18th May 2009, 18:57
Charlot Michiels Charlot Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2008
Locatie: Westerlo
Posts: 104
Productiemakers hebben gelijk als ze zeggen dat merken die geen sponsor zijn geblurd moeten worden. Toch overdrijven productiemakers vaak, merken van sponsors worden talrijk en extra lang in beeld gebracht en dat is ook niet nodig. Bij vele programma’s kan je de sponsors er zo uithalen doordat er extra aandacht aan besteed wordt.

Ik begrijp dat je niet-sponsors gaat blurren om zo respect te tonen aan de sponsors, maar dit mag zeker niet opvallen. Het gaat verder dan alleen respect tonen aan sponsors, het is pure commercie. Een kennis van mij baadt een café uit een maakt hier ook mooi gebruik van. Hij stuurt af en toe brieven naar Jupiler met de mededeling dat hij alleen Jupiler van het vat tapt maar dat hij ook zou kunnen overschakelen naar Stella Artois als hij niets in de plaats voor deze goede reclame.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 19th May 2009, 19:48
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Berlaar
Posts: 109
Ik vind het nier meer dan normaal dat niet-sponsors van het programma 'Mijn restaurant' gewoon geblurd worden. Het is een teken dat je trouw bent aan je sponsors.
Nu, overdrijven is natuurlijk ook geen goede zaak. In 'Mijn Restaurant' wordt er volgens mij niet overdreven geblurd, in tegenstelling tot sommige Amerikaanse programma's.
Zolang er in een beperkte mate wordt geblurd, blijft het volgens mij wel aangenaam om te blijven kijken.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.