actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 22nd April 2009, 21:09
Lien.Luyten Lien.Luyten is offline
Registered User

Echt schandalig hoe zo iets er nog door komt anno 2009. Ik weet dat het met hun godsdienst te maken heeft en dat er veel verschillen zijn in opvattingen over seks tussen de verschillende culturen. Maar hier kan niemand bij denk ik. Schandalig, ik denk dat die vrouwen daar veel meer 'ziek' gaan zijn dan tegenwoordig. (wanneer ze geen zin hebben ) Toch erg dat je gaat doen alsof je ziek bent om verkrachting door je eigen man te voorkomen!
Met citaat antwoorden
Oud 13th May 2009, 23:26
line.puimege line.puimege is offline
Registered User

Ik kan er echt niet inkomen dat zaken als dit nog altijd kunnen gebeuren. Die mensen daar leven echt nog in de prehistorie! Ik snap echt niet dat er nog altijd zo respectloos wordt omgegaan met vrouwen. Moesten de mannen daar eens wat meer naar hun vrouwen luisteren, dan zou het daar allemaal veel beter gaan. Moesten er geen vrouwen op aarde zijn, zou er gewoon heel de tijd oorlog gevoerd worden en zou het snel gedaan zijn met de mensheid. Waarom hebben landen als dit nog altijd niet ingezien dat vrouwen nodig zijn om harmonie en vrede te kunnen brengen? En dan gaan ze ze nog eens onmenselijk behandelen ook. Voor de mannen daar staan vrouwen gelijk aan dieren, ze behandelen hen hetzelfde zoals ze hun vee zouden behandelen. Zolang ze daar niets aan veranderen, zullen ze zielig en onwetend blijven. Ik snap dan ook echt niet dat de vrouwen daar zo'n toestanden blijven verdragen, maar ja, ze zullen hun redenen wel hebben zeker?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:24.