![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben blij dat je jezelf zo inschat ![]() Dat de sites tijdrovend kunnen zijn, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, maar dat zijn de meeste dingen wel... Actualiteit.org is ook tijdrovend ![]() Rommel vind ik het zeker niet!! Laat even duidelijk stellen, het is heel gemakkelijk om informatie met elkaar uit te wisselen, snel en efficiënt... Uitwisselen van foto's is nooit makkelijker geweest dan nu (jaja ik hoor je al komen met schending van de privacy, maar dit is iets waar zulke sites heel strikt in zijn!)... Kortom, ik denk net omdat je het niet kent, je ook de voordelen ervan niet ervaart! En het is niet noodzakelijk of verplicht (tv is dit ook niet en toch zitten elke dag miljoenen mensen naar dit bakje te kijken), maar het is een vermaak net als een ander ter bevordering van sociale contacten die inderdaad digitaal zijn, maar beter zijn dan niets! Het mag natuurlijk niet dat je enkel en alleen met zulke sites bezig bent, maar ik denk dat mensen die onder die noemer vallen toch serieus in de minderheid zijn! ![]() |
|
|||
|
|||
Ikzelf speel in een groepje en wij hebben een myspace aangemaakt. Nu langs deze myspace kunnen wij nieuwe vrienden aanmaken en hierdoor ook weer nieuwe optredens versieren en dergelijke. Nu bij onze vrienden staan ook vrienden van vroeger die we al kenden, bv andere groepen, en ik praat nog steeds meer tegen hun langs de normale communicatielijn dan deze myspace.
Na een tijd worden ook de nieuwe vrienden ook oudere vrienden door samen gaan op te treden of is samen te repeteren of gewoon iets te gaan drinken en te discussiëren over de hedendaagse muziek. Deze digitale weg is zeker niet noodzakelijk om sociale contacten te kunnen behouden en mag ook nooit noodzakelijk worden. ps voor geintresseerden: www.myspace.com/sunsetatfivemusic |