actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th February 2009, 14:13
Gerinckx Lieselotte Gerinckx Lieselotte is offline
Registered User

Sommige vrouwen worden geobsedeerd door het schoonheidideaal dat toch grotendeels door maatschappij opgedrongen wordt. Onlangs heb ik ergens gelezen dat de regering een akkoord wil opstellen dat topmodellen of mannequins met een lager BMI dan 18 verbiedt om deel te nemen aan een show. Dit vind ik niet meer dan normaal. Ik denk dat velen niet dat ze beseffen waarmee ze bezig zijn, hoe gevaarlijk het is. Anorexia is levensgevaarlijk. Het is belangrijk dat de media inziet wat een impact het heeft op onze tienermeisjes.
Met citaat antwoorden
Oud 19th February 2009, 19:18
liselore.verbercht liselore.verbercht is offline
Registered User

Anorexia is een ziekte waarbij veel begeleiding nodig is om het eten terug in de hand te krijgen. De enige manier om de ziekte onder controle te krijgen is als je zelf beseft dat je fout bezig bent en je ook echt gemotiveerd bent om eraan te werken. Ik denk dat pro-ana sites ervoor zullen zorgen dat anorexiapatiënten minder snel tot het besef komen dat wat ze doen niet ok is. Ik vind het dan ook helemaal niet goed dat deze sites bestaan en jongeren stimuleren om op een obsessieve manier bezig te zijn met eten.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:59.