![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Kinderen mogen niet worden opgevoed door slechte ouders want dan worden zij het slachtoffer en die hebben er niks mee te maken. Het is een goed idee zo zijn er minder kinderen die de dupe zijn van slechte ouders en een beter leven kunnnen hebben. Ik ben hier een sterke voorstander voor kinderen moeten worden beschermt en zeker in het beginstadium.
|
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk volledig akkoord.
Wij hebben momenteel twee pleegkinderen thuis en ze zijn broer en zus. Deze twee hebben echter ook al twee stiefbroers/zussen die ook ergens anders geplaatst zijn. Sommige mensen weten nu eenmaal niet van ophouden. Ik vind de twee kinderen die bij ons zijn echte schatten, maar je zou toch denken dat als er al twee kinderen zijn weggehaald, je wel zou stoppen. Er zijn nu eenmaal mensen die niet helder kunnen nadenken, en daarom denk ik dat het inderdaad geen slecht idee is. |
|
|||
|
|||
ik ben volledig akkoord.
Ouders die kinderen mishandelen die hebben het recht niet vind ik om nog kinderen te krijgen. Bij die personen moeten zo'n maatregelen zeker genomen worden vind ik. Maar je moet ook ergens de lijn trekken he, ouders die om bepaalde reden moeilijk hebben om voor hun kind te zorgen maar toch hun best doen om voor hun kinderen te zorgen moeten die ook gestraft worden? |