![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Betekent dit nu dat mijn HUMO een collectors item is geworden.
![]() |
|
|||
|
|||
Belachelijk. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ze trekken inderdaad de aandacht naar zich toe. Iedereen spreekt er over, lachte er mee, en maakt Ricourt en Koekelberg belachelijk. En door de heisa is de rest van de media natuurlijk mee op de kar gesprongen. Vandaag verscheen de desbetreffende foto in het nieuws. Het is nu dus nog erger, want dit had niet gebeurd als er geen belang aan gehecht werd. Nu worden de Humo's die wel verkocht zijn natuurlijk verkocht voor heel veel geld. De mensen die een Humo hebben kunnen bemachtigen, hebben dus heel veel geluk gehad. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je zo iemand zou kennen, zou je dan even mijn e-mailadres willen doorgeven? ![]() Ik vrees dat het niet zo'n vaart zal lopen. Humo's staan als verzamelitem niet echt hoog aangeprezen denk ik, dus ik vraag me af wie er dan geďnteresseerd is in zo'n Humo. Als het nu een postzegel was.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Ik vind het erg dat deze Humo uit de rekken moest. Wij hebben een abonnement op Humo en krijgen deze dus automatisch elke dinsdag in de brievenbus. Ook wij hadden dus de Humo met de fotomontage, de 'verboden' Humo dus. Het is echt heel duidelijk dat deze foto's getruceerd zijn. Daarbij komt nog eens dat er meerdere keren in het nieuws kwam dat deze Humo uit de rekken moest. Wanneer dit werd vermeld, werd er zelfs bij gezegd EN getoond om welke beelden het ging. De Humo moest dus uit de rekken, maar er werd wel in meerdere nieuwsuitzendingen getoond om welke beelden het zou gaan. Dit vind ik een beetje dom, want nu heeft iedereen de beelden toch gezien. Van mij had de Humo dus verkocht mogen worden. Men moet de humor ervan kunnen inzien. Men had er misschien wel nog eens uitdrukkelijk kunnen bijzetten dat het om getruceerde beelden ging, hoewel je dit heel goed kunt zien.
|
|
||||
|
||||
Commentaar van Knack deze week:
'Die ochtend niet in de krantenwinkel'... ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Absoluut ![]() Verkopen op Ebay voor een superhoog bedrag ![]() |