actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31st October 2008, 12:40
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User

Dominee op spoed met aardappel in achterste

Dominee op spoed met aardappel in achterste

Een dominee uit het Britse Sheffield is op de spoedafdeling van een ziekenhuis beland... nadat er een aardappel kwam vast te zitten in zijn achterste.

De man vertelde de verpleegsters met het schaamrood op de wangen dat hij bij het ophangen van zijn gordijnen gevallen was. Hierbij zou hij op de keukentafel geland zijn, waarbij de aardappel in zijn anus zou geschoten zijn.

Operatie
De verpleegster hechtten niet veel geloof aan het gordijnen-verhaal. Toch onkent de dominee dat hij de aardappel als seksspeeltje gebruikte.

De dominee moest uiteindelijk een delicate operatie ondergaan om verlost te raken van de aardappel.

31 oktober 2008, Gazet van Antwerpen
Met citaat antwoorden
Oud 1st November 2008, 14:18
Bram Jacobs Bram Jacobs is offline
Registered User

Angry !! Dit kan je toch niet menen!!

Met wat is men tegenwoordig bezig om dit als nieuws te beschouwen. Dit is grappige om is te horen of te vertellen als je al wat pintjes op hebt maar toch niet om in de krant te zetten of te lezen.

Ik vind het belachelijk dat deze dominee hiervoor wordt geviseerd. Laat die man toch met rust. Je moet er niet altijd iets achter gaan zoeken. Als de dominee zegt dat hij gevallen is, dan is hij gevallen en moet je je twijfels niet in een krant gaan zetten, de dominee was al beschaamd. Bestaat er dan niet zoiets als beroepsgeheim!

Als ik naar mijn dokter ga of naar het ziekenhuis voor een delicate zaak zou ik niet graag willen dat ik mijn verhaal de volgende dag in de krant zou lezen. Je vertrouwt de mensen in het ziekenhuis en zij maken er dan nog eens misbruik van je vertrouwen, dit kan niet!
Met citaat antwoorden
Oud 1st November 2008, 17:30
Jente.Roosenbroeck Jente.Roosenbroeck is offline
Registered User

Flair artikel

Een artikel hierbij aansluitend was te vinden in Flair enkele weken geleden.
Maar aangezien ik geen scanner heb zal ik het even vertellen.

Het ging over een non die ook bij een dokter kwam met een appel
in haar vagina. De appel, die haar 'een prettig gevoel zou geven', was gerot. Op het einde van de consultatie vroeg ze of ze dan eventueel een appel mocht nemen omdat deze minder snel zou rotten.

Ook hierbij werden geen namen vernoemd om haar privacy te respecteren.
Het is gewoon grappig en aangezien de naam niet vernoemd werd vind ik het ook niet zo erg. Zelfs de plaats of de bepaalde dokter werd niet vernoemd.
Je weet trouwens ook niet of ze eventueel haar toestemming hebben gevraagd.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:22.