![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Mobiel bellen op het vliegtuig? | |||
Mooi zo! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22.22% |
Beter niet toelaten |
![]() ![]() ![]() |
21 | 77.78% |
Stemmers: 27. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik vind het altijd vervelend wanneer er iemand in het openbaar heel luid aan het telefoneren is. Maar of dit nu in het vliegtuig of op straat is... dat maakt geen verschil vind ik.
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het eigenlijk totaal niet nodig om op deze hoogte bereikbaar te zijn! Vele mensen ergeren zich tegenwoordig aan het feit dat ze steeds beschikbaar zijn en dat ze op de meest vervelende momenten het enerverende geluid van hun mobieltje horen...
Ik kan mij indenken dat zakenlui het goed zouden vinden om ook in een vliegtuig beschikbaar te kunnen zijn, maar ik hoef absoluut niet beschikbaar te zijn als ik op reis vertrek of terugkom... Zou jij het trouwens plezant vinden dat je rustig een dutje aan het doen bent en naast jou gaat constant het geluid van een gsm af?! |
|
||||
|
||||
Ach, waarom niet he. Het kan toch geen kwaad dat je kan gebeld worden of dat je kan bellen op het vliegtuig. Het is inderdaad niet altijd even fijn om "altijd bereikbaar te zijn". Maar toch, je moest maar eens een toren op je zien afkomen, dan kan je toch nog vlug even bellen naar het thuisfront dat het wat later kan worden.
|