![]() |
|
|
||||
|
||||
Geschiedenis!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Laten we zeggen dat dat onder wetenschappen valt ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle, voor de 'goede vrede' dan... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik stel voor dat ze ons dan allemaal vervroegd met deze opleiding laten stoppen en inneens de arbeidsmarkt opsturen. Al doende leert men zeg ik altijd! Hopelijk zijn hier nog voorstanders van ...
![]() |
|
|||
|
|||
Jan, ik ben volledig akkoord met jouw voorstel!
![]() Wat ik bij ons in de krant (GVA) ook nog gelezen had, is toch echt wel erg: dat scholen expliciet stagiairs van lange stages vragen omdat ze zo hun openstaande betrekkingen toch deels kunnen invullen. Tja dan is de situatie erg... Maar als bijna-leerkracht kan ik niet anders dan hopen dat deze situatie nog minstens 1,5jaar aanhoudt. En dan krijgen ze pas een lichting... ![]()
|
||||
|
||||
Hela!
Citaat:
HELA! ![]() Wacht maar af wat de lichting van dit jaar te bieden heeft! DAZALWADAANDERDSZIJN ze... ![]()
|
|||
|
|||
We sluiten ons dan maar aan bij de mening van Jan! De ene dag lees je dat de arbeidsmarkt te krap is, en de andere dag ontdek je dat ze schrijnend leerkrachten tekort hebben. We zitten dus op de goede plaats!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Juist, ja... ![]()
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 22nd March 2008 om 00:07. |