actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th December 2007, 11:41
Hanne.Van.Rooy Hanne.Van.Rooy is offline
Registered User

Ik geef Caroline volledig gelijk. Ik vind het zever dat men zegt 'kussen mag maar handen geven niet'. trouwens mensen die 20 keer per dag hun handen gaan wassen vind ik zielig. Ik zeg niet dat ik hygiëne niet belangrijk vind maar erover is erover! Natuurlijk handen wassen na een toiletbezoek is wel het minste maar je handen wassen nadat je een deurklink hebt vasgehad? Gaat dat er niet wat over? Of nog erger, 'doekjes die je handen ontsmetten' meenemen in je handtas...
Met citaat antwoorden
Oud 29th December 2007, 17:06
stephanie.engelen stephanie.engelen is offline
Registered User

Het klopt inderdaad dat je immuunsysteem sterker wordt wanneer je in contact komt met bacteriën en virussen.
In dit artikel spreken ze over een kus op de wang, hierbij komt men niet in contact met lippen laat staan speeksel. Ik geloof maar al te goed dat handen onhygiënischer zijn. Het is naturlijk belachelijk om na iedere deurklink je handen te gaan wassen of ontsmetten. Dit artikel wilt ons er gewoon van bewust maken dat een zoen minder ziektes doorgeeft dan een hand, dus bij de nieuwjaarswensen kun je er maar beter op los kussen i.p.v. handen schudden.
Prettige feesten! x
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2007, 13:37
Philip_Huygelberghs Philip_Huygelberghs is offline
Registered User

Logisch

Het klinkt inderdaad logisch dat een kus op de wang 'properder' is dan handen schudden. Je handen komen immers met meer vervuilde producten in aanraking dan je wangen . Maar in ieder geval, boodschap begrepen, kussen is beter dan handjes schudden. Ik weet wat mij te doen staat!!!

Cheers!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:31.