![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Wel ik heb het echt al veel te veel gezegd, maar ik vond het bangelijk wat StuBru heeft gedaan. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik, toen ik maandagavond voor de buis zat te kijken naar de slotshow, niet had verwacht dat ze ineens zoveel ging verdienen. En dan bij dit geld nog eens meer dan 5000 000 euro van Nederland erbij en in Zwitserland hebben ze ook een glazen huis gezet in Genève. Ik denk dat de mensjes in Afrika toch een stuk vooruit zijn nu...
|
|
|||
|
|||
Dat is een prachtig initiatief natuurlijk. Dat iedereen er zo aan meewerkt, en dat iedereen toch eens zijn "goede wil" laat zien! En is denk dat het wel tamelijk normaal is dat het Rode Kruis wel erg blij is met deze opbrengst, want daar zullen ze wel veel mee kunnen doen! Ik hoop natuurlijk wel dat al dat geld naar die arme gebieden gaat, en dat er niet te veel gaat naar administratieve zaken enz... Ik weet natuurlijk dat dat drinkwater levensbelangrijk is, maar soms vind ik het toch een beetje erg dat niet alle hulporganisaties in de media kunnen komen om zo veel geld in te zamelen. Want de mensen hebben allemaal veel geld aan het rode kruis gegeven, en dan denken ze van ok, ik heb dit jaar iets gesteund. Maar zo worden sommige andere groepen wel eens vergeten. Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze actie super en ik heb veel respect voor iedereen die het gesteund heeft, maar ik heb een dubbel gevoel omdat er nu één organisatie zoveel geld heeft, en andere bijna niets, terwijl ook zij belangrijke projecten hebben om anderen te helpen. Maar dat verandert niets aan de zoek, music for life was super!
|
|
|||
|
|||
Waauw, dit is echt veel geld. Prachtig initiatief waar ik volledig achter sta. Puik werk aan heel Vlaanderen en de organisatoren uiteraard. Ga zo verder.
|
|
||||
|
||||
Fantastisch dat zo'n bedrag is behaald! Dit is toch echt een prachtig initiatief. Er zijn niet alleen mensen in nood op het moment dat er één of andere ramp in het nieuws komt, dagelijks komen mensen om ten gevolge van een tekort aan drinkwater. Het is een probleem waar zovelen elk uur van elke dag mee geconfronteerd worden, maar het komt niet genoeg in de actualiteit. Mooi dat Studio Brussel dat ook beseft en er iets aan doet!
|
|
|||
|
|||
Ik vind het een nobel en goed initiatief!!! Het is goed dat voor zulke "levensnoodzakelijke" dingen geld wordt ingezameld. Ieder mens heeft toch recht op drinkbaar water. Maar laten we ook beseffen dat 1 keer per jaar geld doneren een druppel is op een hete plaat. Beter zou zijn dat alle naties over de hele wereld met ons belastingsgeld zulke dingen financieren ipv oorlogje spelen, zodat die hete plaat ineens zou afgekoelt worden en onze druppel nog meer effect zou hebben
![]() |
|
|||
|
|||
Het is ongelooflijk als je het bedrag hoort. Ik had wel gedacht dat ze veel bij een zouden krijgen maar zovéél... Gewoon een geweldig initiatief en manier om geld in te zamelen!
|