|
|||
|
|||
20 jaar Clouseau
20 jaar Clouseau, wanneer je niet in Vlaanderen woont en de afgelopen tijd een winterslaap hield zal je hier niet van op de hoogte zijn maar de meeste van ons dus wel!
Nu een klein quizje ... http://www.standaard.be/extra/quiz/clouseau/ Oké ja, ik ben into quizjes vandaag... |
|
|||
|
|||
Naha 10/10
|
|
|||
|
|||
Als grote fan van Clouseau kan het bij mij ook niet anders zijn dan een 10/10!!
|
|
||||
|
||||
Geen fan en zeven op tien
|
|||
|
|||
U scoorde : 5/10
Ik ben niet echt een fan, maar Clouseau muziek gaat er altijd wel in hoor. De meezingers zijn geweldig, iedereen kent ze en iedereen kan ze meezingen. Dan heb je bereikt wat je wil bereiken en dat hebben ze zeker. Na 20 jaar zijn ze nog beter geworden! |
|
|||
|
|||
Niet echt een fan maar toch 9/10
|
|
|||
|
|||
Het woord fan is in mijn geval wat overdreven maar hun liedjes zijn best goed! Ik behaalde 7 op 10
|
|
||||
|
||||
5/10 met veel gokwerk.
Niet echt een fan dus ... |
|
|||
|
|||
7/10
maar vraag me niet hoe ik die score bekomen ben. Clouseau is niet zo meteen "my cup op tea". |
|
||||
|
||||
6/10 met enkele gokjes. Ik ben ook niet echt een fan maar sommige liedjes durf ik wel eens spelen als ik in de stemming ben.
|
|||
|
|||
Haha dit vind ik wel geestig, ik heb een 7/10 en ik heb meer dan de helft van die vragen gegokt. Waarom lukt dat nooit bij die actuaquize? Ik ben niet echt een fan, maar ik ga wel graag naar hun concerten en zo'n liedje gaat er altijd wel in bij mij.
|
|
||||
|
||||
8/10!
Redelijke score voor een fan. Hun liedjes vind ik echt heel leuk om mee te zingen en hun concert in het sportpaleis is dat jaar echt subliem! Superveel sfeer! |
|
|||
|
|||
.
Geen fan en toch geslaagd: 6/10
|