![]() |
|
|
|||
|
|||
no problemo
Natuurlijk is dat geen enkel probleem. Ze heeft de Belgische nationaliteit en ze is mooi én ze heeft wel wat brains denk ik, dus wat moet je nog meer hebben? Dat ze van Kaap-Verdië afkomstig is, kan volgens mij alleen maar in haar voordeel spelen.
Én ze spreekt een mooi mondje Nederlands (ook al klinkt het wat Hollands) ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook geen enkel probleem mee dat ze in een ander land geboren is. Ze is hier opgegroeid, en dus Belgisch. Wat ik wel heel vreemd vond is dat de punten redelijke verdeeld waren en dat opeens iedereen nét 50 punten had, ergens verkeerd geteld misschien?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat begreep ik ook niet! Dat was ineens kei raar.. Maar ja, mijn favorietje heeft gewonnen en de tweede favoriete is eerste eredame ![]() Ik heb goe gegokt dees jaar! |
|
|||
|
|||
Miss België?!?
Eigelijk ben ik niet zo een fan van die "vleeskeuring" waarbij 90% van de belgen afvallen omdat ze "te dik, te klein,..." zouden zijn.
Maar om toch op de stelling te reageren: van mij mag miss België gerust een kleurling zijn zolang ze van nationaliteit Belg is en goed nederlands kan spreken. |
|
|||
|
|||
90% maar??
![]() |