![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is een kind dat gepest wordt dan in fout, als hij/zij dat tegen zijn ouders zegt? Nee toch? Ze wou waarschijnlijk gewoon haar verhaal kwijt, en haar mama heeft daar duidelijk fout op gereageerd! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zwak
Die vrouw komt als je't mij vraagt heel zwak over. (maar niemand vraagt het me.) Ze komt bij mij over als een puber die niet met haar twee voeten op de grond staat. Het is toch echt puberaal gedrag om een 'nep-profiel' aan te maken om iemand te strikken. Moet je daar 47 jaar voor geworden zijn?
![]() ![]() x Jef |
|
||||
|
||||
Volgens mij is een wet opstellen rond cyberpesten sneller gezegt dan gedaan. Want wat is nu pesten?
Dan krijg je weer zo'n stomme Amerikaanse wet die het verbied dat 47-jarige vrouwen chatten met 13-jarige meisjes...
|
||||
|
||||
Ik vind het een belachelijke manier om 'wraak' te nemen.
Ik snap trouwens ook niet waarom die vrouw het zo ver heeft laten komen? Er is sprake van een internetrelatie. Dat wil toch zeggen dat de vrouw heel ver is meegegaan in die fantasiewereld. Het was dus louter en alleen om dat meisje te pesten en te kwetsen. Elke normale volwassen vrouw moet trouwens toch weten dat pubers alles heel serieus nemen? Zeg tegen een meisje van 13 dat ze dik is en binnen de kortste keren heeft ze anorexia (misschien een extreem voorbeeld, maar het bestaat!) Ik vind het heel erg voor de ouders van het meisje. Ik zou het die buurvrouw nooit kunnen vergeven en als ze hier dan nog niet voor gestraft wordt, schandalig gewoon. Dat Amerika maar zorgt dat zo'n wet er snel komt! |
|
|||
|
|||
Oh my god!
En waar is het weer gebeurd? Ahja, in Amerika ![]() |
|
|||
|
|||
als dit echt waar is? amai echt verschrikkelijk.
en ksnap niet dat die moeder zich bezighoudt met die ruzie onder pubers. Ik heb nooit geweten dat mijn moeder of moeders van vriendinnen zich mengde in onze ruzies. Straffe dings |