![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Gsm in vliegtuig? | |||
Liever wel... |
![]() ![]() ![]() |
9 | 50.00% |
Nee, dank u! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 50.00% |
Stemmers: 18. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Bellen in de lucht
Ik kan wel begrijpen dat een GSM storend kan zijn. Je zit met veel mensen in een wel heel kleine ruimte. Het is dan echt wel nodig dat men grenzen stelt anders loopt dat uit de hand. Ik persoonlijk heb daar weinig problemen mee aangezien ik bijna nooit met een vliegtuig reis.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat men best de situatie behoud die men nu heeft. Geen gsm toestel dus. Ik kan mij voorsetllen dat als je naast een gsmende passagier zit, dat dat wel niet zo leuk is. Een aparte ruimte voorzien kan ook, maar dat zal uiteindelijk ook wel nadelen hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het ook houden zoals het nu is. het is al erg genoeg dat je soms een zeer slechte plek krijgt toegewezen in een vliegtuig, zoals net voor een, wel erg uit haar mond stinkende, dame zitten en niet weg kunnen. waarom zou je dit dan nog erger maken door naar conversaties van vaak vreemde buren te luisteren. gsm op een vliegtuig is voor niets nodig! bel gewoon als je geland bent.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de gedachte dat je niet moet bellen op het vliegtuig.
Ten eerste is het storend voor de mensen rond u en ik denk ook dat het veiliger is voor de apparatuur van het vliegtuig dan als alle mensen in het vliegtuig zitten te bellen. Dank u maar nee dank u voor mij geen gsm op het vliegtuig. groetjes Lennart |