|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Hond loopt huis binnen met afgehakte voet
Hond loopt huis binnen met afgehakte voet
Toen zijn hond binnenkwam met een afgehakte voet, dacht een vrouw uit het Amerikaanse Atlanta dat het om een vroege Halloweengrap ging. Toen ze echter de politie waarschuwde, bleek die meteen een onderzoek te openen naar moord. Daarbij werden ook nog andere lichaamsdelen van de vrouw gevonden. De hond vond de voet gisterenochtend in een dichtbebost en dunbevolkt gebied bij een snelweg in Newton County. Later op de dag vonden agenten de helft van het in stukken gehakte lichaam van een blanke of latino vrouw. De politie denkt dat ze een dag eerder om het leven is gebracht. Volgens de politie is er niemand als vermist opgegeven die aan het signalement van de vrouw voldoet. (novum/ap/tdb) Bron:http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...t.bron=homeArt5 |
|
||||
|
||||
gruwelijk, en dan nog net op halloween. Echt een Halloween voor nooit meer te vergeten. Maar waarom moorden? Een vrij primitieve manier om een meningsverschil op te lossen
|
|
|||
|
|||
Beter africhten
Spijtig voor de eigenaar, hij had zijn hond wat beter moeten africhten,
zodat de hond de volgende keer een levend lief mee naar huis meebrengt. Het is tochal een begin. |
|
|||
|
|||
Wat een hulp voor de politie! Gelukkig vond die hond het lichaam, anders hadden ze het misschien veel later gevonden.
Ze kunnen de hond misschien opleren als politiehond! |
|
|||
|
|||
Vrij luguber zou ik zeggen, maar de hond kan er natuurlijk niet aan doen. Nogal ziek van de moordenaar om ten eerste al te moorden en ten tweede het lijk in stukken te hakken
|
|
|||
|
|||
hmm
Toch maar mottig om te lezen! Weer een triest geval , alhoewel de eigenaar trots mag zijn op zijn hond voor het goede speurwerk!
|
|
|||
|
|||
Krijg dat binnen in je huis...
Ik zou niet weten hoe ik moet reageren als ik mijn hond zie binnenkomen met een stukje voet. Vies om te horen, maar nog viezer om dat in je keuken aan te treffen lijkt mij. |
|
||||
|
||||
Brrr...ik vind dit toch ook een luguber bericht. Inderdaad wel goed dat de hond het lijk ontdekt heeft, maar toch blijft het vies om aan te treffen in je keuken.
En dan te denken dat ik het al vies vond als onze kat een dode muis voor de deur had gelegd.... |
|
||||
|
||||
Een hele nieuwe interpretatie van het bevel "Poot!" aan de beter afgerichte hond.
Het grootste wat onze kat ooit mee naar binnen nam was een héél grote muis, en anders was het een rat.